Per baixar vídeos del youtube
Per baixar vídeos del youtube
Hola a tothom,
Algú em pot recomanar un programa que em permeti baixar els vídeos del youtube? I de quina pàgina de fiar el puc treure?
Gràcies
Algú em pot recomanar un programa que em permeti baixar els vídeos del youtube? I de quina pàgina de fiar el puc treure?
Gràcies
-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
- Status: Desconnectat
Re: Per baixar vídeos del youtube
Pel Firefox tens un complement força bo: Easy YouTube Video Downloader
Permet baixar en diferents qualitats (en les que estigui el vídeo), i també sols l'àudio en Mp3
a10!
Permet baixar en diferents qualitats (en les que estigui el vídeo), i també sols l'àudio en Mp3
a10!
En IE no cal cap pluging, només has de saber buscar.
IE automàticament quan mires un video de youtube el guarda a....
Deixes carregar tot el video/ Herramientas/ Opciones de Internet.../ Archivos temporales de internet ---> Configuración.../ Ver archivos/ els ordenes per grandària o últim accés i allà el tens. Seleccionar, copiar i renombrar, això sí perquè li posa un nom...
IE automàticament quan mires un video de youtube el guarda a....
Deixes carregar tot el video/ Herramientas/ Opciones de Internet.../ Archivos temporales de internet ---> Configuración.../ Ver archivos/ els ordenes per grandària o últim accés i allà el tens. Seleccionar, copiar i renombrar, això sí perquè li posa un nom...
Salut i sort
Ho hauria d'haver sospitat
Per cert, ja m'havia baixat el del Google. Molt bonic, ara el tinc a les "Eines" -->"Extensions". He engegat el youtube i... ara què? Per més que clico l'extensió, només em surt la informació de que ja tinc l'extensió (gràcies, és clar) però no trobo la manera de dir-li que em vull baixar aquell vídeo. Segur que és una tonteria de clic però no ho trobo.
Per cert, ja m'havia baixat el del Google. Molt bonic, ara el tinc a les "Eines" -->"Extensions". He engegat el youtube i... ara què? Per més que clico l'extensió, només em surt la informació de que ja tinc l'extensió (gràcies, és clar) però no trobo la manera de dir-li que em vull baixar aquell vídeo. Segur que és una tonteria de clic però no ho trobo.
-
Ho he mirat i tampoc ho trobo. Doncs potser ho van inhabilitar des de youtube...
A mi m'ha funcionat el següent: http://www.taringa.net/posts/info/85755 ... hrome.html
Si no et vols complicar la vida, quan vulguis baixar un vídeo el poses al Firefox, que et serà molt més fàcil amb l'extensió que vaig comentar
a10!
A mi m'ha funcionat el següent: http://www.taringa.net/posts/info/85755 ... hrome.html
Si no et vols complicar la vida, quan vulguis baixar un vídeo el poses al Firefox, que et serà molt més fàcil amb l'extensió que vaig comentar
a10!
Ja ho vaig provar ja amb el Firefox i em vaig trobar amb el mateix problema que amb el Chrome. Allà estava l'aplicació però no trobava on clicar.
-
Al Firefox (Easy YouTube Video Downloader) hi surt un botó sota el vídeo "Download as", sel·lecciones la qualitat i se't baixarà automàticament
a10!
a10!
-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
Si has tornat al FF, prova el DownloadHelper
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
-
- Entrades: 905
- Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
- Ubicació: Girona
Bones.
Fa molt temps que es va escriure aquest post i deu estar més que antiquat, però la pregunta no:
Què es pot fer avui per baixar de manera segura un videu o so del Youtube?
Fa molt temps que es va escriure aquest post i deu estar més que antiquat, però la pregunta no:
Què es pot fer avui per baixar de manera segura un videu o so del Youtube?