[ed2k] Cronos | Nou: 27

Documentals

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

monstera
Entrades: 9
Membre des de: dv. des. 15, 2006 12:43
Status: Desconnectat

Entrada Autor: monstera » dj. març 08, 2007 22:34

xordi ha escrit:Naroatna, com el Nava ho tenia com a font i jo creia que estava prou compartit, aquesta nit el busco i el torno a penjar.
Jo estic igual. El Cronos 26 no es pot acabar i som 36 persones en la mateixa situació.

Veig que els altres Cronos estan força compartits, per tant dedueixo que si algú el pot acabar, els altres ja ens el passarem. Jo els estic compartint tots, em brindo per escampar-lo.

Si-us-plau, :cry:

Autor del tema
Nava
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:36
Ubicació: Baix Llobregat

Entrada Autor: Nava » dv. març 09, 2007 12:07

Hola a tothom,

sento no poder ser d'utilitat en aquests moments ja que estic una mica lluny del meu PC :? Espero que en Xordi torni a compartir el capítol ben aviat.
Moltes gràcies a tots els que seguiu compartint Cronos i moltes gràcies a en Petiso, Esguard i en Xordi per a la magnífica feina :D
Imatge

monstera
Entrades: 9
Membre des de: dv. des. 15, 2006 12:43

Entrada Autor: monstera » dj. abr. 26, 2007 8:48

Encara estem igual :(

Jo estic compartint tots els Cronos. Si-us-plau, passeu-me o deixeu-me acabar el 26 :cry:

Continua havent-hi 30 persones amb el 43,2 %

Gràcies

Autor del tema
Nava

Entrada Autor: Nava » dj. maig 10, 2007 4:45

Hola Monstera,

em sap greu que encara estigueu igual amb aquesta font de Cronos pero jo segueixo estant a Nova Zelanda, i com pots comprendre, m'es forca dificil compartir ara mateix. Tanmateix, quan torni (suposo que d'aqui uns dos mesos i mig) em posare a compartir la font en maxima prioritat :)
Imatge

Josep M.
Entrades: 705
Membre des de: dt. oct. 31, 2006 13:46

Entrada Autor: Josep M. » dg. ago. 26, 2007 1:43

Hola a tothom! :D
Els que teniu la sèrie Cronos sencera, alguna proposta sobre com repartir-la en DVD? Quants en fan falta? Quins episodis anirien a cada DVD?

Moooooltes mercès (baixant la sèrie, encara...)

Autor del tema
Nava

Entrada Autor: Nava » dg. ago. 26, 2007 19:25

Hola Josep M.,

jo la tinc sencera, però el problema és que encara manca el primer capítol de la primera temporada, Genghis Khan, que l'he de muntar. El seu muntatge és força complicat i per això costa que m'hi posi 8)
Per això no et puc ajudar a l'hora de repartir els capítols en DVDs... :?
Imatge

Josep M.

Entrada Autor: Josep M. » dl. ago. 27, 2007 2:01

Però aquest episodi que dius (Cronos - 01 - Genghis Khan) no es troba ja editat? :? http://rucatala.homelinux.org/pelis_titol.php?op=508

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dl. ago. 27, 2007 10:54

El de rucatala és TDTrip, i el Nava esta fent muntatges DVD+TDT.

Adéu !
Imatge Imatge

Josep M.

Entrada Autor: Josep M. » dl. ago. 27, 2007 17:20

Ja em perdonareu, però no entenc res de res... :cry: Ja no sé quina versió m'haig de baixar, i si ho he entés bé.
Jo m'havia baixat el llistat d'enllaços que hi ha a TotsRucs, que és idèntic en tot al de El ruc català ( http://rucatala.homelinux.org/pelis_titol.php?op=508 ) excepte en el primer episodi, que a El ruc català hi surt i a TotsRucs no. :?
Aquests llistats de TotsRucs i El ruc català inclouen (deixant a part el capítol 1, Genghis Khan): 4 DVD+TV, 6 TVRip, 12 TDTRip i 3 sense especificar (els n. 09, 10 i 14).
Els dos llistats repeteixo que són iguals.
Després hi ha l'episodi n. 1, el de Genghis Khan que a El ruc català diu que és un DVBRip.
Llavors pregunto:
Només queda pendent de fer l'episodi n. 1?
Si és així, com és que la resta d'episodis són un poti-poti de formats (TDTRip, TVRip, DVD+TV)?
Com que a mi ja m'està bé completar la sèrie amb el capítol n. 1 que hi ha penjat a El ruc català, algú que tingui la sèrie completa podria suggerir-me una repartició en DVD de la sèrie? O sigui que repeteixo la meva pregunta del principi: Els que teniu la sèrie Cronos sencera, alguna proposta sobre com repartir-la en DVD? Quants en fan falta? Quins episodis anirien a cada DVD?

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32

Entrada Autor: xordi » dl. ago. 27, 2007 17:27

Pel que jo sé i vaig fer els TDTrips, quasi tots, potser algun em va fallar, eren meus. Però suposo que el Nava que es el jefe de projecte ho podrà explicar més clar!

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dl. ago. 27, 2007 17:28

A veure, els capítols que hi ha aquí, allí, o on sigui, son els mateixos. Els primers, com que es van trobar DVDrip, es van fer en DVD+TV.

Però al primer capítol, el nava va tenir problemes, i ho te pendent per acabar. El esguard, impacient, va penjar el TVrip.

O sigui, tots els capítols son els mateixos, excepte el primer, que a rucatala hi ha el TVrip, i aquí el nava algun dia (esperem) penjarà el DVD.

Ta clar ?

Ara que cadascú es baixí el que vulgi :-p

Adéu !

EDITO: Lent ....
Imatge Imatge

Autor del tema
Nava

Entrada Autor: Nava » dl. ago. 27, 2007 21:07

Hola Josep M., :D

entenc el teu desconcert i perdona'm per no haver-te sabut aclarir el que ha succeït. En veritat l'explicació no és gaire complicada. Quan es va anunciar l'emisió de Cronos, ara farà gairebé dos anys, ens vam posar d'acord amb en Petiso de captuar tant l'àudio com el vídeo. Amb els primers documentals (Genghis Khan i els de Bàrbars) vam tenir la sort que vaig trobar versions en DVDRip per la Xarxa. D'aquesta manera en Petiso va programar la captura només de l'àudio. La sorpresa va ser quan amb el primer documental hi havia forces diferències entre la versió del DVD i l'emesa per TVC. Com que l'assumpte es va complicar vaig decidir muntar la resta i posar-m'hi més endavant amb aquest. Els altres es van poder muntar sense problemes. Després de Bàrbars ja no hi havia DVDRips i, per tant, vam posar-nos a fer captures de la TV. A partir de la segona temporada, ja amb la TDT, vam fer també captures a causa de la manca de DVDs. Els muntatges que no posa l'origen és perquè la nomenclatura la va escriure l'Esguard.
Quan es va emetre per segona vegada la primera temporada de Cronos l'Esguard deuria captuar via TDT el documetal i publicar-ho a El Ruc Català. Jo no em vaig assabentar d'això perquè deuria estar a Nova Zelanda. Crec que el més lògic és publicar al llistat de TotsRucs la versió TDTRip i més endavant, quan hagi muntat el DVDRip, ja ho canviariem :)

Pel que respecta a la segona part de L'autèntica llegenda de la torre Eiffel, si no recordo malament hi va haver un problema amb la captura i no es va poder tenir. Si no és així que el Xordi ho rectifiqui :wink:
Esperem doncs, que facin una reemisió de la segona temporada de Cronos i poguem capturar la segona part i últim documental, per ara, de Cronos.

Sobre com ordenar els capítols en els DVDs, potser la millor opció seria:
DVD1:
1.- Genghis Khan
2.- Bàrbars. Els Gots
3.- Bàrbars. Els Huns
4.- Bàrbars. Els Víkings
5.- Bàrbars. Els Mongols
6.- Conquistadors. La batalla dels déus
7.- Conquistadors. L'imperi del Sol

DVD2:

8.- Conquistadors. La rebel·lió inca
9.- Gettysburg. Els nois de blau i de gris
10.- La batalla de Leipzig.
11.- La secreta Inquisició. El foc de la fe
12.- La secreta Inquisició. La presó de l'esperit
13.- La secreta Inquisició. El guardià de l'Església
14.- Anníbal, l'enemic de Roma

DVD3:

15.- Tombes històriques. El rei guerrer d'Egipte
16.- Tombes històriques. Robar els morts
17.- Tombes històriques. La venjança de l'harem
18.- L'autèntic Casanova
19.- Els últims supervivents: La raça humana
20.- La història de l'U
21.- Caterina, la gran (part 1)
22.- Caterina, la gran (part 2)

DVD4:

23.- La guerra santa (part 1)
24.- La guerra santa (part 2)
25.- La llança de Crist
26.- L'autèntica llegenda de la torre Eiffel (part 1)
27.- L'autèntica llegenda de la torre Eiffel (part 2) Falta

Espero haver-te servit d'ajuda :)
Imatge

Autor del tema
Nava

Entrada Autor: Nava » dl. ago. 27, 2007 22:46

Nava ha escrit:Quan es va emetre per segona vegada la primera temporada de Cronos l'Esguard deuria captuar via TDT el documetal i publicar-ho a El Ruc Català. Jo no em vaig assabentar d'això perquè deuria estar a Nova Zelanda. Crec que el més lògic és publicar al llistat de TotsRucs la versió TDTRip i més endavant, quan hagi muntat el DVDRip, ja ho canviariem :)
Ejem, ejem... no us creureu el que escriuré ara però, abans de publicar l'enllaç de l'Esguard volia comprovar per mi mateix que tal estava i me l'he baixat. La meva sopresa ha estat majúscula quan he comprovat que era una altra versió del documental :shock:
Sí, sí... aquest documental és diferent en algunes escenes al primer que TVC va emetre. Per tant, un cop he aprofitat l'àudio de la captura de TDT de l'Esguard per a sincronitzar-lo amb una nova versió del documental que va sortir fa poc en DVD, m'ha quadrat en 10 minuts 8)
IM-PRESIONANTE! :D

Doncs això, puc anunciar que després de gairebé dos anys, publicarem el primer capítol de Cronos en DVD+TDT :)
Suposo que d'aquí tres o quatre dies ho publicarem amb tots els honors. No ho publico ara mateix perquè m'agradaria tenir el permís de l'Esguard per a l'àudio :wink:
Nava l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 27, 2007 22:59, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dl. ago. 27, 2007 22:48

Nava dimissió !!!

Broma i tal :-p ... com sempre TV3 fent de les seves.

Adéu !
Imatge Imatge

Josep M.

Entrada Autor: Josep M. » dt. ago. 28, 2007 5:48

Moooooooooooltes gràcies per la informació! :wink: No ho sabia que faltaven dos episodis per publicar (els n. 1 i 27)

Respon