SAlut!
Moderador: Petiso
Com a mínim abans els repetien els dilluns, pel 3/24, però amb una qualitat pitjor.Davitet ha escrit:L'únic "problema" es que el dia que fan el 30 minuts (diumenge nit) em va una mica malament per capturar. Sabeu si el repeteixen algun altre dia?
El repeteixen els dilluns al 3/24 a les 21:30.Davitet ha escrit:L'únic "problema" es que el dia que fan el 30 minuts (diumenge nit) em va una mica malament per capturar. Sabeu si el repeteixen algun altre dia?
D'altre banda, ahir vaig veure un documental que, sota el títol conjunt de "canon art", emet el 33 en relació a un seguit de quadres amb significació històrica. El d'ahir era "L'assassinat de Marat". Per desgràcia ja van per la meitat crec. Sabeu si hi ha projecte al respecte. Gràcies.
Como podeu notar tinc preferència pels documentals històrics i musicals, jejeje
No l'he sapigut trobar el projecte. Em pots possar un link directe? Gràcies.Messi20 ha escrit:El repeteixen els dilluns al 3/24 a les 21:30.Davitet ha escrit:L'únic "problema" es que el dia que fan el 30 minuts (diumenge nit) em va una mica malament per capturar. Sabeu si el repeteixen algun altre dia?
D'altre banda, ahir vaig veure un documental que, sota el títol conjunt de "canon art", emet el 33 en relació a un seguit de quadres amb significació històrica. El d'ahir era "L'assassinat de Marat". Per desgràcia ja van per la meitat crec. Sabeu si hi ha projecte al respecte. Gràcies.
Como podeu notar tinc preferència pels documentals històrics i musicals, jejeje
Demà obriré un nou projecte, si vols pots col·laborar juntament ami mi.
a10!
Tens raó, aquí el tens [url]http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=19&t=7728[/url]Davitet ha escrit:Messi, crec que t'has descuidat de possar el link.
Gràcies.