[ALTRES] El Doctor Who (llistat de capítols dels anys '80)

Links de material forani: sèries, pel·lícules, etc.
Respon

Autor del tema
lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

[ALTRES] El Doctor Who (llistat de capítols dels anys '80)

#1

Entrada Autor: lupinsansei » dl. juny 13, 2011 22:56

Bé, doncs m'he passat unes quantes hores fent una recerca exhaustiva d'aquesta fantástica sèrie, i em direu "Però que dius? Si la pots trobar en català aquí a la web" Emmm... si bé, és veritat que puc trobar un llistat de capítols de la série de Doctor Who PERÒ... jo no he dit pas "Doctor Who" sinó "El Doctor Who" 8)

Com estava dient he fet una recerca exhaustiva d'aquesta fantàstica sèrie... que es va emetre a finals dels 80 a TV3.

SI NOIS! Amb paciència, temps (quina gràcia li faria al Doctor xDD) i ganes he elaborat el llistat complet dels episodis que TV3 va emetre dues vegades als anys 88 i 89 respectivament, tot i que no són res més que la emissió i la reposició dels mateixos episodis.

Quina llàstima per això, uix, només van emetre 50 capítols, tot i que ells diuen 51, de la pila de capítols que hi ha (uns 777 capítols sino vaig errat, segur que si, però bé és igual) la qüestió és que TV3 va començar l'emissió d'aquesta sèrie força tard, de fet són de quan hi havia el 4t Doctor, l'actor Tom Baker, que data originalment dels anys 74-75, 75-76 i un del 76-77. Cal dir tots ells eren capítols d'unes quantes parts de duració de dues com a mínim i sis com a màxim i son de les temporades 12, 13 i un de la 14. I sense més dilació els capítols de l'antiga sèrie. Uff estic una mica cansat de tant escriure i umm... em penso que tinc el pols una mica accelerat. Hi ha algun doctor a la sala? :mrgreen:

El Doctor Who

Temporada 12 (1974–75)
Robot I-IV
L'experiment Sontaran I-II
Una arca a l’espai I-IV
La venjança dels homes cibernétics I-IV
La gènesi dels daleks I-VI

Temporada 13 (1975–76)
El terror dels Zygons I-IV
Les piràmides de Mart I-IV
El planeta diabòlic I-IV
La invasió dels androides I-IV
El cervell de Morbius I-IV
Les llavors de la destrucció I-VI

Temporada 14 (1976–77)
La máscara de Mandrágora I-IV




xagasa
Entrades: 134
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:45
Status: Desconnectat

Re: [ALTRES] El Doctor Who (llistat de capítols dels anys '80)

#2

Entrada Autor: xagasa » dj. des. 12, 2019 3:07

Es una llastima que no es puguin aconseguir els audios en català dels 50 capitols emesos per tv3.
No se si us pot interesar pero la web 80stvseries un usuari ha compartit totes les 26 temporades clasiques subtitulades.


foskis
Entrades: 68
Membre des de: dj. des. 24, 2009 23:21
Status: Desconnectat

Re: [ALTRES] El Doctor Who (llistat de capítols dels anys '80)

#3

Entrada Autor: foskis » dv. maig 08, 2020 16:35

Conseguir és poden conseguir però s'auria de pagar molta pasta, ademes els drets tenen que ser privats, ho se perquè ho he preguntat, per el audio, seria el que posa al final de tot, cobren 40 euros + iva per 1 hora de doblatge.

https://www.ccma.cat/copies/

Respon