A la recerca de l'usuari perdut

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Respon

Autor del tema
lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

A la recerca de l'usuari perdut

#1

Entrada Autor: lupinsansei » dg. feb. 20, 2011 17:17

Bé, diria que el títol de l'assumpte és un tant exagerat però si més no mostra el que realment desitjo. En aquesta web es va registrar l'usuari "Keroro" però fa molt i molt de temps que no apareix per aquí, concretament des del setembre de 2008. Tot i que a dia d'avui ja li he enviat MPs i emails al seu correu que té per aquí no me n'ha respós cap, principalment deu ser perquè el seu compte de correu que té per aquesta web ja no li funciona. Amb tot això vull demanar un cosa: si algú sapigués com contactar amb en Keroro (no la granota ¬¬U) li estaria molt agraït doncs tinc un projecte en marxa i la seva ajuda pot ser essencial per seguir amb el projecte. Concretament té a veure amb el comentari que va deixar en el següent apartat:

http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php ... 7&start=30

Espero que algú de la web o fora d'ella, em pugui ajudar.
lupinsansei l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 21, 2011 11:54, en total s’ha editat 1 vegada.




Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: A la recerca de l'usuari perdut

#2

Entrada Autor: Ferriol » dl. feb. 21, 2011 8:39

Hola lupinsansei,
Que voldries, capturar amb Pinnacle o vols la sèrie de les tortugues ninja:?:
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

blastilonic
Entrades: 140
Membre des de: dg. des. 19, 2010 14:28
Status: Desconnectat

Re: A la recerca de l'usuari perdut

#3

Entrada Autor: blastilonic » dl. feb. 21, 2011 10:43

En kero a mi em contesta
registret a animelliure que ell si passa més per allà i es administrador busquel a baix i el trobes de seguida
ja hem diràs si t'ha servir d'ajuda ;)

Avatar de l’usuari

blastilonic
Entrades: 140
Membre des de: dg. des. 19, 2010 14:28
Status: Desconnectat

Re: A la recerca de l'usuari perdut

#4

Entrada Autor: blastilonic » dl. feb. 21, 2011 10:44

A mi el Petiso que me mirat tantes tantes series seves i que li tinc molta admiracio prk a pujat un cullo de series del super3 i sense ell no estasrien pujades i mencanta, doncs va dir que pujaria tot berlin berlin i fa des del 2007 que no tira i tampoc hem respon :s :( suposu que és una relase abandonada.


Autor del tema
lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: A la recerca de l'usuari perdut

#5

Entrada Autor: lupinsansei » dl. feb. 21, 2011 10:52

Ferriol ha escrit:Hola lupinsansei,
Que voldries, capturar amb Pinnacle o vols la sèrie de les tortugues ninja:?:
Doncs bé, si, la serie en qüestió :wink:
blastilonic ha escrit: En kero a mi em contesta
registret a animelliure que ell si passa més per allà i es administrador busquel a baix i el trobes de seguida
ja hem diràs si t'ha servir d'ajuda
Vaig cometre la mateixa confusió que tu blastilonic ^^U, qui busco es en "Keroro" no en "Kero" xDDDDDDD. I bé, a animelliure ja hi estic inscrit

blastilonic ha escrit: A mi el Petiso que me mirat tantes tantes series seves i que li tinc molta admiracio prk a pujat un cullo de series del super3 i sense ell no estasrien pujades i mencanta, doncs va dir que pujaria tot berlin berlin i fa des del 2007 que no tira i tampoc hem respon :s suposu que és una relase abandonada.
Suposo que deu tenir massa feina actualment. Però mentre tingui les VHS en bon estat ja és alguna cosa. També té pendent per pujar la serie de Daria. Paciència suposo :wink:

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: A la recerca de l'usuari perdut

#6

Entrada Autor: Petiso » dl. feb. 21, 2011 15:33

blastilonic ha escrit:A mi el Petiso que me mirat tantes tantes series seves i que li tinc molta admiracio prk a pujat un cullo de series del super3 i sense ell no estasrien pujades i mencanta, doncs va dir que pujaria tot berlin berlin i fa des del 2007 que no tira i tampoc hem respon :s :( suposu que és una relase abandonada.
I la segueixo tenint tota capturada, i quan pugi la publicaré :-)

Faig mes sèries de les que puc .... i m'estic ficant al dia de sèries pendents, així que paciència que ja li tocarà a la meva estimada Berlin Berlin.

Adéu !
Imatge Imatge


Autor del tema
lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: A la recerca de l'usuari perdut

#7

Entrada Autor: lupinsansei » dl. feb. 21, 2011 15:47

Veus, blastilonic, ja t'ho deia. Però bé el tema que recau en aquesta secció es sobre l'usuari Keroro. Espero que algú tingui alguna informació sobre ell :?

Avatar de l’usuari

blastilonic
Entrades: 140
Membre des de: dg. des. 19, 2010 14:28
Status: Desconnectat

Re: A la recerca de l'usuari perdut

#8

Entrada Autor: blastilonic » dl. feb. 21, 2011 19:59

Petiso ha escrit:
blastilonic ha escrit:A mi el Petiso que me mirat tantes tantes series seves i que li tinc molta admiracio prk a pujat un cullo de series del super3 i sense ell no estasrien pujades i mencanta, doncs va dir que pujaria tot berlin berlin i fa des del 2007 que no tira i tampoc hem respon :s :( suposu que és una relase abandonada.
I la segueixo tenint tota capturada, i quan pugi la publicaré :-)

Faig mes sèries de les que puc .... i m'estic ficant al dia de sèries pendents, així que paciència que ja li tocarà a la meva estimada Berlin Berlin.

Adéu !
ohhh merci, si la veritat es que n'has penjat un piló i te'n estic molt agreit, ja no dic res més per no liar el tema de l'usuari perdut
malegre sentir noticies!! merci :)


Autor del tema
lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Recerca acabada, usuari trobat

#9

Entrada Autor: lupinsansei » dl. març 28, 2011 10:18

JE JE. Per fi!!! Després de tan temps buscant i preguntant ja l'he trobat. PER FI HE TROBAT EN KERORO!!!! Així que ja podeu tancar el fil quan volgueu :mrgreen: i si em pregunteu sobre la sèrie de les tortugues ninja, doncs si, la té practicament tota: més del 95% i deu ni do. Un salut Keroro! Va per tu!


Keroro
Entrades: 4
Membre des de: ds. set. 15, 2007 13:27
Status: Desconnectat

Re: A la recerca de l'usuari perdut

#10

Entrada Autor: Keroro » dl. març 28, 2011 13:08

Doncs per casualitat encara recordo la contrasenya jeje, doncs bé ara començaré amb la sèrie de Sylvan. :D


Autor del tema
lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: A la recerca de l'usuari perdut

#11

Entrada Autor: lupinsansei » dl. març 28, 2011 16:58

Ei!! Ja has tornat!! XDDDD Ben tornat siguis!!


Autor del tema
lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: A la recerca de l'usuari perdut

#12

Entrada Autor: lupinsansei » dl. des. 05, 2011 14:22

Hola a tothom altre vegada.
Bé ja fa temps que vaig obrir aquest fil per cercar una persona que a dia d'avuí ens anem parlant de tant en tant :D Doncs bé, per no obrir innecessariament un altre fil amb el mateix nom però objectiu diferent, faré servir com a referencia el que ja vaig obrir al seu dia.

Això seria com una segona part xDDD. Ara la meva recerca d'un usuari perdut es centra amb la usuaria "mercé" http://forum.totsrucs.cat/memberlist.ph ... ile&u=1664. Alguns potser la "coneixereu" per un missatge que va deixar força intrigats a alguns nostàlgics d'una clàssica sèrie: la de "L'espantaocells i la Senyora King". Deia tenir gairebé tots els episodis de la sèrie en qüestió.

Doncs bé, ja fa un temps vaig veure com molts tenieu ganes de tornar a veure la serie en qüestió, i gràcies a l'apreciada ajuda que em van donar dos usuaris de la web, "el miracle" de la serie s'està apunt de fer realitat. Us puc dir que un cop que vaig recopilar totes les cintes de video, vaig anar, i encara, corroborant tots i cadascun dels capítols, però encara ens en falten alguns, i potser aquesta usuaria pot tenir-ne uns quants. No cal dir que li he enviat un MP que encara no ha vist, ja que fa mes de 3 anys que no apareix.

Si algú la coneix o va tenir contacte amb la nomenada usuaria o sap alguna manera de contactar amb ella, voldria demanar-li si es podria posar en contacte amb mi. No demano que se'm doni el seu correu, si no es vol, perquè jo li vagi insistint, ja que això ja seria molestar-la massa. Com a part bona de tot això ja us puc dir que el projecte de la serie no us decebrà per res. Ho deixo així, i si algú en té cap noticia benvinguda serà.


Autor del tema
lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: A la recerca de l'usuari perdut

#13

Entrada Autor: lupinsansei » dc. des. 28, 2011 22:03

Sabeu que, em penso que no serà necessari la seva recerca:
1r - El missatge que va deixar al 2008 deia que tenia gairebé tots els capítols de la sèrie, volent dir, evidentment, que no els tenia tots (carai noi, que espabilat xDD), cosa que, jo també en tinc força o gairebé tots.

2n - Remeteixo que el missatge es va deixar al 2008: si l'hagués deixat abans del 2004 o 2003 la cosa ja seria diferent, ja que la sèrie es va emetre per primer cop a finals dels anys 80, i aleshores si que es podria dir que aquesta usuaria si que tindria un bon tresor, tampoc nego que el tingui si el que té no és d'aleshores, doncs tenir força episodis de la sèrie de "L'espantaocells i la Senyora King" té el seu mèrit.

PERO el fet d'haver deixat un missatge en aquell any, al 2008, em dona dues conclusions:
1ª (Possible) - Potser realment té episodis que fa temps que va grabar, molt i molt de temps, només potser.
2ª (Més probable) - Té els mateixos episodis que m'han pogut deixar els dos usuaris de la web (Hilts1982 i Natàlia) que he verificat, és a dir, que encara que li anéssim molt al darrera a la usuaria en "recerca i captura" potser no serviria de gaire. ¿Per què? Doncs pel simple i únic motiu que la sèrie es va reemetre l'any 2004 a l'antic K3 i jo tinc episodis d'aquell any i això deu voler dir que possiblement "mercé" tingui els mateixos episodis, havent deixat el missatge 4 anys després de la seva reemissió.

Tot i que encara recau la possibilitat de poder tenir la primera emissió.

Així doncs, dono per tancada la meva recerca d'aquesta usuaria. Si tornés a aparèixer, per mi, benvinguda serà :D i potser s'endurà una sorpresa quan vegi la serie penjada (tot i que no acabada amb tots els audios). :mrgreen:

Respon