(PETICIÓ) - POBLE NOU

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Nurieta28
Entrades: 35
Membre des de: ds. set. 10, 2011 20:12
Status: Desconnectat

(PETICIÓ) - POBLE NOU

#1

Entrada Autor: Nurieta28 » ds. set. 10, 2011 20:14

Hola!
Fa molt temps que veu deixar de penjar els capítols de "Poble Nou" i ens heu deixat a mitges de la sèrie, ja sé que al treure el canal 300 ja no l'emeten però TV3 segur que té els capítols, a veure si els podeu penjar, que tinc ganes de saber com acaba (que ja no me'n recordo) i segur que molta gent també.
Aparte ara heu començat a penjar la "Rosa" que és la continuació, a veure si podeu fer alguna cosa!!
Gràcies!!




Autor del tema
Nurieta28
Entrades: 35
Membre des de: ds. set. 10, 2011 20:12
Status: Desconnectat

Re: (PETICIÓ) - POBLE NOU

#2

Entrada Autor: Nurieta28 » dv. set. 16, 2011 19:18

Insisteixo, ningú pot fer res perquè poguem acabar la sèrie??


martaumbert
Entrades: 41
Membre des de: dg. jul. 17, 2011 18:07
Status: Desconnectat

Re: (PETICIÓ) - POBLE NOU

#3

Entrada Autor: martaumbert » dg. nov. 20, 2011 12:38

Hola a tothom!. Havia pensat en descarregar els primers capítols de Poble Nou per veure si agraden a la meva família, però estic veient que hi ha problemes de fonts. Què creieu?. m'hi puc aventurar?.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: (PETICIÓ) - POBLE NOU

#4

Entrada Autor: Petiso » dg. nov. 20, 2011 12:42

Oi tant, segur que trobes ajuda poc a poc :-)

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

torrecollons
Entrades: 227
Membre des de: dt. maig 29, 2007 8:04
Status: Desconnectat

Re: (PETICIÓ) - POBLE NOU

#5

Entrada Autor: torrecollons » dg. nov. 20, 2011 14:26

Jo tinc els primers compartint però vaig deixar de baixar-la precisament pel mateix, per falta de fonts.
El que vaig fer va ser mirar-los directament a la web de tv3, on estan tots penjats


martaumbert
Entrades: 41
Membre des de: dg. jul. 17, 2011 18:07
Status: Desconnectat

Re: (PETICIÓ) - POBLE NOU

#6

Entrada Autor: martaumbert » dl. nov. 21, 2011 19:45

torrecollons ha escrit:Jo tinc els primers compartint però vaig deixar de baixar-la precisament pel mateix, per falta de fonts.
El que vaig fer va ser mirar-los directament a la web de tv3, on estan tots penjats
Doncs, quin greu!. És el que haurem de fer, tot i que no ens agrada de mirar pel·lícules en la pantalla petita del portàtil. Per això no ens calia la super pantalla de 42".

Ja vaig veure que comparties els primers i vaig aconseguir descarregar 133 Mb de l'1x01 però la descàrrega és massa lenta si no li dones prioritat ni em dones slot.

De totes maneres, si ets la única font i ja em dius que vas deixar de descarregar la sèrie, potser que no cal que jo em proposi continuar. M'esperaré un parell de dies per si aparegués algú més i passarem al pla B (mirar-ho en l'ordinador). Gràcies.

Respon