Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.
Moderador: Petiso
-
Autor del tema
lopere
- Entrades: 3207
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
- Ubicació: Vallès Occidental
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: lopere » dc. ago. 31, 2011 11:06
M'agradaria baixar-me aquesta peli i els seus subtítols en català, però l'eMule em diu que tururut, que de fonts 0/0/0 (0).
Windtalkers (2002) [DVD+DVB XviD-Mp3-AC3 5.1][català-english][x Oliana][TotsRucs.cat].avi
Windtalkers (2002) [DVD+DVB XviD-Mp3-AC3 5.1][català-english][x Oliana][TotsRucs.cat].català.srt
Hi ha algú que me'n pugui donar un bon raig de la seva font?
Gràcies
lopere
-
naroatna
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: naroatna » dc. ago. 31, 2011 12:05
lopere ha escrit:M'agradaria baixar-me aquesta peli i els seus subtítols en català, però l'eMule em diu que tururut, que de fonts 0/0/0 (0).
Windtalkers (2002) [DVD+DVB XviD-Mp3-AC3 5.1][català-english][x Oliana][TotsRucs.cat].avi
Windtalkers (2002) [DVD+DVB XviD-Mp3-AC3 5.1][català-english][x Oliana][TotsRucs.cat].català.srt
Hi ha algú que me'n pugui donar un bon raig de la seva font?
Gràcies
lopere
Hola lopere!
Doncs sí que n'hi han de fonts per aquests arxius, si més no a mi me'n surten unes quantes. No ho sé però amb la poca estona que fa que has fet la petició se'm fa estrany que ja no hi fossin i sobretot que no en "veiessis/vegis" cap ni una. Això juntament amb lo de l'arxiu de l'altra dia que tampoc et sortia, fan sospitar una mica que pugui haver-hi alguna cosa se t'hagi espatllat de la configuració del teu eMule i sobretot si continues sense veure cap font jo de tu hi faria una repassada.
Fins aviat!
Moltes gràcies!
-
Autor del tema
lopere
- Entrades: 3207
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
- Ubicació: Vallès Occidental
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: lopere » dc. ago. 31, 2011 15:57
Gràcies naro, pel teu consell
Sembla que la configuració de l'eMule i els ports del router els tenia bé. No obstant això, ho he arreglat

canviant de servidor, com vaig fer el mes passat, aconsellat per tu:
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php ... 06#p110308 i per l'arakelov. Ara ja ha començat a baixar, i tinc 11 fonts amb la careta groga, algunes em són molt conegudes
Gràcies i fins aviat