[Pet] Tenko (8TV)
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
[Pet] Tenko (8TV)
M'acabo de donar compte que fan Tenko per 8TV ..... diria que ara estan fent el primer capítol, però he arribat tard.
Algú l'està capturant ???
Edito: estan fent el 3er i 4rt ........ el 1er i 2on el van fer el divendres passat.
Adéu !!
Algú l'està capturant ???
Edito: estan fent el 3er i 4rt ........ el 1er i 2on el van fer el divendres passat.
Adéu !!

Re: [Pet] Tenko (8TV)
Jo també me n'he assabentat però molt més tard i m'he perdut bastant episodis (se que va començar el 19 d'agost i jo ho he descobert el passat 2 de setembre...). Algú la té?????
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
Caldrà estar atents si la repeteixen .... ara van per la tercera temporada (i última), capítol 3 (de 11), així que en uns dies potser la tornen a començar.

Hola, avui mateix he enviat un mail a 8tv i m'han respost que no tenen previst tornar-la a emetre
Moltes gràcies!!

A mi també m'interessaria molt tenir els primers capítols amb l'audio en català...de fet qualsevol capítol anterior al d'avui dilluns dia 5 que és quan m´he adonat i he començat a capturar-la!!Malauradament no tenim previst un segon passe de la sèrie britànica.
Salutacions,
8tv
Moltes gràcies!!
yo tengo la serie las dos temporadas primeras la tercera solo me falta el capitulo 7 pero os tengo que decir que la han estado pasando mal se comen segundos de los capitulos ya que las dos temporadas primeras daban dos capitulos
por desgracia no podra ser ya que mi pc esta estropeado y ademas yo uno emule pero cuando consiga areglar mi pc tal lo suba megaupload
pues resulta ser el especial de 2h que se emitio despues de la emision de la serie en tv3