[PET] Vip, el meu germà superhome

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Cisco
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 01, 2010 18:07
Status: Desconnectat

[PET] Vip, el meu germà superhome

#1

Entrada Autor: Cisco » dv. jul. 15, 2011 21:35

Hola a tots!

Perdoneu que hagi obert tres temes tant seguits, espero no estar incumplint cap norma. He decidit provar a veure si en aquesta web tant útil a l'hora de descarregar material en català puc trobar certes coses que dono per impossibles. Aquí va la tercera d'elles.

Quan era petit, van emetre per TV3 una pel·lícula italiana d'animació que es diu "Vip, el meu germà superhome" (Vip, mio fratello superhuomo).

També es va emetre en castellà, no sé si llatinoamericà o castellà d'espanya, la llatinoamericana l'he aconseguit per internet en una bona mescla amb el DVDRIP venut a itàlia.

Jo vaig grabar-la amb VHS però la vaig sobreescriure amb oliver i benji... idiota de mí.

Total, que l'única manera de recuperar-la en català, cosa que dono bastant per impossible però mai se sap... seria que algú conservés la pel·lícula grabada en català de quan la van emetre a mitjans / finals dels 80.

Jo tinc capturadora i si algú tingués aquest VHS (o beta, ja m'apanyaria!) amb la versió en català, m'encantaria poder conservar per sempre aquest doblatge perdut mesclant-ho amb el DVDRIP italià.

Si algú la té li vindria a recollir o li pagaría l'enviament, així com el retorn de la cinta. Ningúna cinta sería maltratada ni dañada en dicho proceso :D, és més, la passaria una sola vegada per grabar-ho i punt!

A veure si hi ha sort, gràcies!

PD: Per a més informació i segons la programació dels diaris de l'època que he pogut trobar a internet... es va emetre el 8 de setembre del 1985 i el 18 de desembre del 1993... fa 4 dies! :D



Respon