Musculman, La nova generació

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
kivar
Entrades: 706
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Musculman, La nova generació

Entrada Autor: kivar » dt. maig 24, 2011 20:19

He vist que des de diumenge s'emet al Nou2 (Punt2) la sèrie MUSCULMAN: LA NOVA GENERACIÓ. La fan de dilluns a divendres a les 14.00 h. i dissabtes i diumenges pel matí (sobre les 11 h). Algú s'anima? La sèrie dels 80 (MUSCULMAN) estava molt bé.

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Re: Musculman, La nova generació

Entrada Autor: Petiso » dt. maig 24, 2011 20:26

I aquest canal quin es ????
Imatge Imatge

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32

Entrada Autor: xordi » dt. maig 24, 2011 21:18

Crec que es el segon canal de Canal9.

A no se que algun valencià ho pugui capturar, des de Catalunya no rebem aquest canal i no en podem fer el ripeig. Però suposo que si el fan per Punt2 en algun moment l'emetran al Super3 o al 3xL.

Autor del tema
kivar

Entrada Autor: kivar » dc. maig 25, 2011 10:23

És a dir... que per a una vegada que CANAL 9 ha estat més ràpid que TV3... no té prioritat encara que estiga en valencià?? Per mi, han quedat moltes coses clares... Tant de bo, que TV3 no aconsegueixi els drets...

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dc. maig 25, 2011 10:32

No es qüestió de prioritat ..... es qüestió de agafar el canal i poder gravar. Per "desgracia" la majoria de ripejadors actius som de Catalunya, per tant no agafem aquest canal i per tant no ho podem captruar.

Jo personalment no tindria cap problema en fer quelvom en Valencià, de fet ja he fet alguna cosa :-)

Adéu!
Imatge Imatge

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Entrada Autor: Ayu » dc. maig 25, 2011 12:48

Benvolgut kivar. Tal i com et comenta el Petiso, no és qüestió de prioritat, sinó que simplement no la podem capturar. Abans alguns disposàvem de Canal9 i el canal internacional. Lamentablement el Canal9 ja no està disponible a Catalunya i el canal internacional va deixar d'emetre pel que no tenim manera de capturar.

Personalment, no tindria cap problema (ni li donaria menys prioritat) en capturar la sèrie si estigués al meu abast, de la mateixa manera que no en vaig tenir quan es va fer petició de la sèrie "Singles" també del canal 9. I encara que digui "personalment", posaria la mà al foc de que parlo per tots els ripejadors i col·laboradors de totsrucs.

I no tinc cap dubte de que si hi ha algun ripejador que rebi el nou2 farà tot el possible per a capturar-la i fer-nos-la arribar. ; )

Vinga, que vagi bé!
Imatge

Moroboshi
Entrades: 2
Membre des de: dg. gen. 15, 2012 12:13

Entrada Autor: Moroboshi » dg. gen. 15, 2012 12:15

S'acaba d'anunciar que a la televisió valenciana es tornarà a emetre aquesta sèrie. Des d'aquí no la rebem, però estaria bé que algun valencià s'animés a capturar-la i compartir-la, oi?

Autor del tema
kivar

Entrada Autor: kivar » dg. gen. 22, 2012 15:28

Vaig intentar capturar-la.
Tinc uns quants capítols, però desordenats i alguns... tallats... perque feien 2 capítols al dia, i em fiava del EPG del TDT i vaig pecar de novato. Ho sent... No crec que siga l'última vegada que ho facen a TVV. A més, la van tallar a meitat la setmana passada perque van fer un canvi de programació i a l'hora de MUSCULMAN ara fan un programa musical de María Abradelo. És una guasa sentir com xapureja "el valenciano, i dic lo que me apetece, perque sóc molt graciosa"...
Quan ho tornen a fer confie que ho facen per Canal 9 a vore si agafe un HD-RIP. Si ho fan per Punt 2, SD de tota la vida.
Tinc gravats uns quants episodis, però el problema és que no sé com passar-ho. Tinc els arxius passats a AVI, però falta tallar els trossets que es colen a la gravació, com el BABACLUB, anuncis, i coses d'estes... I amb el AVI RECOMP puc passar-ho a una mida adequada... que per cert quina és la mida adequada per un episodi de 20-22 minuts (segons si emeten o no l'opening)... o si preferiu l'opening i l'ending per una banda... i l'episodi complet per altra.
Mai he fet cap publicació, perque no n'entenc massa. Però si voleu cap problema amb continguts de Canal 9 i Punt2 (o C9-2 que diuen ara, i que és més cutre que...) La veritat és que amb els recortes no trobaria a faltar ni C9 ni P2, no valen res a comparació amb TV3... Ens porteu uns 300 episodis d'avantatge en ONE PIECE i DETECTIU CONAN... és vergonyós i patatero el Canal 9.
Però si voleu alguna cosa, MISSATGE PRIVAT.
----
També tinc gravada BARBIE THUMBELINA en valencià (per la neboda). Si voleu també que grave les pelis d'animació que facen... perque és la única cosa que doblen al valencià, i 4 pel·lis roïnes com elles mateixes, que fan els diumenges a la nit...

Respon