(PET) Sit (El tricicle)
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 55
- Membre des de: dv. juny 22, 2007 18:56
- Status: Desconnectat
(PET) Sit (El tricicle)
Hola m'agradaria preguntar si algu podria capturar el programa del tricicle anomenat sit que fan avui a les 22:10 al 33. No he pogut avisar abans perque no ho sabia! A mi personalement m'agrada molt el tricicle i no se si hi ha algun cicle d'ells al totrucs.
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Re: (PET) Sit (El tricicle)
Hola!
Doncs sí, "SIT" ja ho tenim La Nit del Tricicle (Sit - Tres Estrelles - Trilita - Dinamita) i si t'interessa com ara Dinamita i a més també Tres estrelles
Fins aviat!

Doncs sí, "SIT" ja ho tenim La Nit del Tricicle (Sit - Tres Estrelles - Trilita - Dinamita) i si t'interessa com ara Dinamita i a més també Tres estrelles
Fins aviat!

Moltes gràcies!
-
Grácies per la info, per cert saps si hi han prou fonts disponibles o tocarà demanar ajuda?
-
Doncs en principi de tots aquest arxius em sembla que hi ha força fonts. En tot cas potser el millor seria demanar-los escalonadament i si algun se't resistís ja saps on somgenesis2007 ha escrit:Grácies per la info, per cert saps si hi han prou fonts disponibles o tocarà demanar ajuda?

Fins aviat!

Moltes gràcies!
-
perdona per no haver contestat abans, pero ja tinc la trilogia del tricicle, gracies per l'ajuda. 

-
Cap problema, me n'alegro que ja ho tinguis doncs. Comparteix-lo tant temps com puguis. Gràcies!genesis2007 ha escrit:perdona per no haver contestat abans, pero ja tinc la trilogia del tricicle, gracies per l'ajuda.

Fins aviat!

Moltes gràcies!