Bleach

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Monkey D.Ruffy
Entrades: 22
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:26
Status: Desconnectat

Bleach

Entrada Autor: Monkey D.Ruffy » dc. oct. 20, 2010 8:39

Hola bon dia, em pregunto quan penjareu nous capítols de Bleach ja que us vareu quedar en el 21 i al 3XL ja van pel 30. I en anime lliure hi han posat 2 versions la que està en cat/cast/angl i només n'hi ha 2 capis, i la que només està en català que en aquesta tenen fins el 43 però no tenen fonts o sigui no hi ha ningú per descarregar.

I la veritat és que havent vist els 21 m'he quedat amb ganes de més, xq la veritat es que no puc seguir la serie a l'hora que la fan x això confiava en els vostres enllaços, però pel que he vist que des de el dia 13 no n'heu penjat.

En resum espero que això ho pogueu resoldre ben aviat per continuar disfrutant de la serie.
Moltes gràcies.

Tot el ki volgui es pot apuntar al meu fòrum: https://onepieceencatala.foroactivo.com.es

naroatna
Entrades: 21319
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: Bleach

Entrada Autor: naroatna » dc. oct. 20, 2010 18:13

Hola!

A veure, em sembla que tothom tenim una vida personal, familiar, laboral, estudis, el que sigui... per tant hauries de comprendre que no sempre es pot seguir un mateix ritme en tot allò que es voldria. :roll:

Resumint que cadascú publica els seus treballs en la mesura que li permeten les seves circumstàncies. És ben còmode refiar-se dels altres, doncs per descomptat sense ànims de res, però sí que et demanaria que no anessis tant a "la saga" i tinguessis una mica de paciència sis-plau. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Respon