Capítols q falten de One Piece

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Monkey D.Ruffy
Entrades: 22
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:26
Status: Desconnectat

Capítols q falten de One Piece

Entrada Autor: Monkey D.Ruffy » dt. set. 28, 2010 22:35

Hola voldia avisar-vos de q us heu deixat de penjar dos capítols de la Saga Thriller Bark, concretament són el 347 i 348. Em vaig adonar ahir quan posava el vostre enllaç al meu fòrum One Piece en Català.

I una altre cosa, em podeu fer propaganda del meu fòrum? No c si és demanar massa o tenir molta cara. Pro si ho podeu fer us ho agrairia, sino si cerieu per altre banda me excedit amb la petició i no ho podeu fer no pasa res.De totes formes això últim tan si és q si com no; seguire venint pel vostre fòrum no m'enfadare en cas d q no pogui ser.

Molt agraït en tots dos casos.

Tot el ki volgui es pot apuntar al meu fòrum: https://onepieceencatala.foroactivo.com.es

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo

Re: Capítols q falten de One Piece

Entrada Autor: aliga » dc. set. 29, 2010 21:14

:shock: Els enllaços que dius que falten, estan al post [url]http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=2&t=63[/url]

One Piece -347- Cavallerós per sempre! El zombi traïdor que protegeix la Nami (DVBrip català)(Animelliure-TotsRucs)
One Piece -348- Caigut del cel! Aquell home és l'espadatxí cantaire (DVBrip català)(Animelliure-TotsRucs)

Sobre la publi del teu propi forum, no crec que ningu et digui res si et poses una firma ben txuli amb l'enllaç :wink:
Jo mateix, ho tinc a la meva :mrgreen:

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge

naroatna
Entrades: 21319
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Re: Capítols q falten de One Piece

Entrada Autor: naroatna » dc. set. 29, 2010 21:27

Hola!

Doncs sí que faltaven afegir a la B.D. i francament no me n'havia adonat. :oops:

Disculpeu les molèsties i moltes gràcies per l'avís Monkey D.Ruffy. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Respon