i en Màgnum per a quan?

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
beltrixx
Entrades: 2
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 21:02
Status: Desconnectat

i en Màgnum per a quan?

#1

Entrada Autor: beltrixx » dg. abr. 01, 2007 21:09

Hola,

Com a molts sóc un fanàtic de la sèrie Magnum i em preguntava si algun dia estaria disponible a Tots Rucs l'enllaç per a poder descarregar-la.

L'última vegada que tinc constància que van emetre-la va ser a l'any 2005 a Barcelona TV (crec).

Salutacions.



Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: xordi » dl. abr. 02, 2007 11:00

Bones Beltrixx benvinguda!

Et moc el post a peticions!
Em sembla que fins que no la tornin a emetre per un canal més general per tot Catalunya no la podrem posar.

Si algú la té en vhs completa i ens la passa llavors si que es podria fer, ja que hi ha uns dvdrip per internet que ens anirien força bé.


petsirots
Entrades: 13
Membre des de: ds. gen. 27, 2007 12:54
Ubicació: Tordera
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: petsirots » dv. maig 11, 2007 19:37

Bones, aixi buscanat he trobat tres vhs amb capitols de Magnum, son LP suposo que hi han uns 30 capitols en total, no se, si voleu jo hi podria treure els audios, Ja direu algu... Adeu siau

Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: xordi » ds. maig 12, 2007 12:41

petsirots ha escrit:Bones, aixi buscanat he trobat tres vhs amb capitols de Magnum, son LP suposo que hi han uns 30 capitols en total, no se, si voleu jo hi podria treure els audios, Ja direu algu... Adeu siau
Hola petsirots!

Doncs si poguessis extreure els audios i passarnos-els jo mateix podria montar la sèrie amb els dvdrips que hi ha per la xarxa.

Ja ens diràs!

Respon