audio anglès
Moderador: Petiso
audio anglès
no savia on posar aquest missatge i l'he posat aqui,si va en un altre lloc canvieu-lo plis
estic montant (de fet ja la tinc) la peli avalon que tinc remasteritzada,l'he posat audio AC3 5.1 espanyol+DTS 5 canals a 754 kbps,pero em falta un audio anglès que no trobo per enlloc,he mirat pel burru i res,¿algu sap d'alguna web on el pugui trobar?,en tot cas si algu el troba per algun lloc li agrairia que em fes un xiulet
estic montant (de fet ja la tinc) la peli avalon que tinc remasteritzada,l'he posat audio AC3 5.1 espanyol+DTS 5 canals a 754 kbps,pero em falta un audio anglès que no trobo per enlloc,he mirat pel burru i res,¿algu sap d'alguna web on el pugui trobar?,en tot cas si algu el troba per algun lloc li agrairia que em fes un xiulet
Re: audio anglès
yujuuu!!...que em pot ajudar algu?axis ha escrit:no savia on posar aquest missatge i l'he posat aqui,si va en un altre lloc canvieu-lo plis

-
- Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
- Status: Desconnectat
Si es la peli del Barry Levinston feta al 1990, he trobat aquest enllaç amb audio dual Rus/Angles:
Avalon (1990) (Audio Rus/Eng)
No la he descarregada, nomes la he trobada fent una busqueda directa a la mula.
Sort!
Avalon (1990) (Audio Rus/Eng)
No la he descarregada, nomes la he trobada fent una busqueda directa a la mula.
Sort!
-
- Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
- Status: Desconnectat
Prova amb aquests enllaços, també la he trobada amb búsqueda directa:
Avalon (2001) DVDrip CD1
Avalon (2001) DVDrip CD2
Com abans, una mica es com una loteria, no et puc dir si l'audio es en anglés peró tampoc posa cap altre idioma a cap nom dels enllaços.
Sort!
Avalon (2001) DVDrip CD1
Avalon (2001) DVDrip CD2
Com abans, una mica es com una loteria, no et puc dir si l'audio es en anglés peró tampoc posa cap altre idioma a cap nom dels enllaços.
Sort!
gracies de nou,pero em fa l'efecte que tampoc dura audio angles,no se quina mania de no posar en el tag quins audios porta i quant els fan ho fan dient mentides per atreure a mes gent,fa uns dies vaig baixar un que posaba espanyol-english i resulta que el "english" era l'audio polac i aquest ja el tinc
es una llastima ja que la qualitat del video es remasteritzada i es veu que te cagas i la part final del concert escoltada amb el DTS es increible,li dona cent mil voltes al AC3 5.1,l'he escoltada com 20 vegades ja
[hide]
[/hide]
[hide]
[/hide]
[hide]
[/hide]
a veure si algun dia d'aquests....
es una llastima ja que la qualitat del video es remasteritzada i es veu que te cagas i la part final del concert escoltada amb el DTS es increible,li dona cent mil voltes al AC3 5.1,l'he escoltada com 20 vegades ja
[hide]

[hide]

[hide]

a veure si algun dia d'aquests....