Bon dia pel mati
Vaig a fer una peticio desde aqui k he fet algun cop abans pero no ha arribat a "bon port" (mai millor dit)
No hi ha ningu k estigui interessat en capturar els documentals de thalassa,siusplau?
Crec k son uns documentals molt bons i molt interessants,al menys aixi m'ho sembla a mi
porta molts anys en antena,aixo vol dir k te audiencia i tb vol dir k no sok l'unika persona a ki li agrada akesta "serie"
us aseguru k si tingues un capturador d'akests k feu servir i una mika de idea de com ripejar series intentaria fer.ho jo mateix,pero per desgracia no disposo ni de una cosa de de l'altre
per altre banda,crec k son una bona opcio per mantenir arxius en catala a la xarxa,son documentals interessants i no massa llargs,per tant no crec k ocupin massa megas i per tant mes facils de completar i distribuir k no pas arxius de 700 o 800 megas (encara k torno a repetir k no domino gens en akest tema del ripejar i tot aixo i no se kuantas megas akabarian okupant realment pero dubto k siguin arxius molt grans)
jo hem comprometo a compartir i distribuir tots els documentals k hem siguin posibles,ho vaig dir amb beverly hills,si algu m'ajudava a completar la serie jo ajudaria a distribuirla i crec k aixi s'esta fent
Be,sense res mes a dir,tant si akesta peticio arriba abon port com si no
,aprofitu per donar les gracies a tota la gent k fa posible k totsrucs existeixi,tant als ripejadors com als distribuidors com als compartidors,en definitiva a tothom
Salut a tothom
Thalassa
Moderador: Petiso