serie Rex

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
xartulina
Entrades: 3
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 9:17
Status: Desconnectat

serie Rex

#1

Entrada Autor: xartulina » dj. nov. 12, 2009 9:23

Hola,

Fa unes dues setmanes que vaig descobrir aquesta magnifica web. Felicitats!

Des de llavors que intento baixar els tres primers capítols de la 1ª temporada de la serie REX (Komissar REX), però no hi ha manera, el màxim que se m'ha baixat en 15 dies són 43 MB (!!). En canvi, mentrestant la meva filla ja s'ha baixat dues pelis i no sé quantes coses més... sniffff i el Rex allà sempre "esperant".... No sé com és que pot passar això...

Moltes gràcies per escoltarme.



Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: serie Rex

#2

Entrada Autor: conradtgn » dj. nov. 12, 2009 15:44

Hola. En primer lloc benvingut/da!

És habitual que les sèries en català tinguin poques fonts. Per tal que et baixi més ràpid pots configrurar bé el teu emule, si no ho has fet ja. Aquí tens el manual: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=34&t=6429

He apujat la prioritat dels 3 primers capítols. Si te'ls baixes d'un en un posant la resta en stop (NO pausa), et baixaran una mica més ràpid.

També si et poses un nick no genèric a l'emule, com ara xartulina, en el cas que no ho hagis fet ja, millor, així et podré donar slot.
És important que tinguis ID alta, és a dir els ports oberts al router.
I el més important, deixar l'emule el màxim d'hores seguides obert, i compartir per tal que altra gent s'ho pugui baixar millor.
Si tens més dubtes per aquí estem.

Adéu!
Imatge

Avatar de l’usuari

monstera
Entrades: 9
Membre des de: dv. des. 15, 2006 12:43
Status: Desconnectat

Re: serie Rex

#3

Entrada Autor: monstera » dj. des. 03, 2020 9:20

Hola: He baixat sense problemes les 5 primeres temporades, excepte l'episodi 5x08, "Secrets mortals", del que no en troba cap font. Algú el té disponible?

Moltes gràcies

Respon