Capelito
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 3
- Membre des de: dl. març 16, 2009 20:30
- Ubicació: Castello
- Status: Desconnectat
Re: Capelito
Merci Ferriol però, el cas es que visc prou lluny de bcn i demes, el que volia era descarregar-m'ho amb l'elephant.Ferriol ha escrit:Mira a Xarxa de Biblioteques de la Diputació, la tenen.

-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
I ja posats, també el podries compartir a TotsRucsrobertet ha escrit: Si finalment no el puc descarregar el comprarem i el ripejarem per possar-lo al mediaplayer per a la tv del nen ...

[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
Si no tens pressa el puc ripejar jo, però... no tinc gaire pràctica ni temps.
Salut i sort

-
Autor del tema - Entrades: 3
- Membre des de: dl. març 16, 2009 20:30
- Ubicació: Castello
D'una banda, no tinc pressa, gràcies per l'oferiment Ferriol, si et va be ja m'ho comuniques.
I d'altra, ja he possat a compartir tot el que tinc d'en Capelito, Alguns capitols que vaig poder salvar del meu Giga abans de la mort del disc dur vell i, d'altres que he anat trovant per la xarxa..
I pel que fa al ripejat, no et puc ajudar, per que el que trac del tdt ja està per capitols, i passat des d'un dvd no ho he fet mai. A la web hi ha un apartat que es exactament per fer això;
http://web.totsrucs.cat/index.php?pagina=manual_dvbaavi , on està molt ben explicat....

I d'altra, ja he possat a compartir tot el que tinc d'en Capelito, Alguns capitols que vaig poder salvar del meu Giga abans de la mort del disc dur vell i, d'altres que he anat trovant per la xarxa..

I pel que fa al ripejat, no et puc ajudar, per que el que trac del tdt ja està per capitols, i passat des d'un dvd no ho he fet mai. A la web hi ha un apartat que es exactament per fer això;
http://web.totsrucs.cat/index.php?pagina=manual_dvbaavi , on està molt ben explicat....