[Fonts Emule] Posar més fonts per la série Dawson's Creek.

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso


Autor del tema
Nightsirk
Entrades: 33
Membre des de: dc. feb. 18, 2009 11:13
Status: Desconnectat

Re: [Fonts Emule] Posar més fonts per la série Dawson's Cree

#31

Entrada Autor: Nightsirk » dj. set. 02, 2010 20:24

Hola nois/noies, torno a ser jo de nou. xD

Us vinc a donar bones notícies i també una mica més d'ajuda amb Dawson's Creek.

Recentment, amb un altre usuari d'animelliure, en Wachimiro, que ens puja molt material a la comunitat, hem decidit posar-nos en serio amb Dawson's creek per tenir-la i podar-la compartir amb tot el món via DD, d'aquesta manera tothom en podrà gaudir i qui els vulgui els podrà tornar a repujar al emule on hi hauran més fonts.

Fins ara he anat baixant episodis saltejats però ara amb en Wachi ens hem posat d'acord i ell s'encarregarà de la 4rta temporada i jo de la 5ena, per tant, us demanariem el favor, conjuntament, que sisplau, poseu els links a full per compartir de la temporada 4 i 5 que són les que estem baixant. Jo ara mateix estic baixant de la temporada 5: 3,4,5 i 7, i ara mateix, el 5 i el 7 mel's esteu compartint.

Gràcies perquè amb la vostra ajuda, almenys ja he pogut descarregar uns 10 epis durant aquest últims messos i s'agraiex ja que poques vegades hi ha fonts.

PD: Em sembla que si m'agregeu en la vostra llista de "amigos" de l'emule, potser els dos episodis es podrien compartir amb més facilitat.



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Fonts Emule] Posar més fonts per la série Dawson's Cree

#32

Entrada Autor: Petiso » dj. set. 02, 2010 21:10

Doncs com a "co-autor" de la relase de TotsRucs, preferiria que que no la pugéssiu a DD.

Si voleu ajudar a compartir la sèrie, ho podeu fer per emule.

Adéu !
Imatge Imatge


Autor del tema
Nightsirk
Entrades: 33
Membre des de: dc. feb. 18, 2009 11:13
Status: Desconnectat

Re: [Fonts Emule] Posar més fonts per la série Dawson's Cree

#33

Entrada Autor: Nightsirk » dj. set. 02, 2010 21:16

Nightsirk ha escrit:Hola nois/noies, torno a ser jo de nou. xD

Us vinc a donar bones notícies i també una mica més d'ajuda amb Dawson's Creek.

Recentment, amb un altre usuari d'animelliure, en Wachimiro, que ens puja molt material a la comunitat, hem decidit posar-nos en serio amb Dawson's creek per tenir-la i podar-la compartir amb tot el món via DD, d'aquesta manera tothom en podrà gaudir i qui els vulgui els podrà tornar a repujar al emule on hi hauran més fonts.

Fins ara he anat baixant episodis saltejats però ara amb en Wachi ens hem posat d'acord i ell s'encarregarà de la 4rta temporada i jo de la 5ena, per tant, us demanariem el favor, conjuntament, que sisplau, poseu els links a full per compartir de la temporada 4 i 5 que són les que estem baixant. Jo ara mateix estic baixant de la temporada 5: 3,4,5 i 7, i ara mateix, el 5 i el 7 mel's esteu compartint.

Gràcies perquè amb la vostra ajuda, almenys ja he pogut descarregar uns 10 epis durant aquest últims messos i s'agraiex ja que poques vegades hi ha fonts.

PD: Em sembla que si m'agregeu en la vostra llista de "amigos" de l'emule, potser els dos episodis es podrien compartir amb més facilitat.
Almenys espero que ens puguis ajudar a descarregar la sèrie, company. :D


Wachimiro
Entrades: 4
Membre des de: dj. set. 02, 2010 22:02
Status: Desconnectat

Re: [Fonts Emule] Posar més fonts per la série Dawson's Cree

#34

Entrada Autor: Wachimiro » dj. set. 02, 2010 22:07

Petiso ha escrit:Doncs com a "co-autor" de la relase de TotsRucs, preferiria que que no la pugéssiu a DD.
Si voleu ajudar a compartir la sèrie, ho podeu fer per emule.
Adéu !
Si ja la compartim per emule, pero el problema es que portem com un any amb la serie i la cosa encara no esta descarregada del tot. I si la pujem a DD si algu la vol baixar no tindra que estar un any i pico per baixar-la. Si entre 2 ja portem el temps que portem una persona sola que la vulgui baixar ja pot tenir paciencia per que la cosa va per anys.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Fonts Emule] Posar més fonts per la série Dawson's Cree

#35

Entrada Autor: Petiso » dj. set. 02, 2010 22:29

Wachimiro ha escrit:
Petiso ha escrit:Doncs com a "co-autor" de la relase de TotsRucs, preferiria que que no la pugéssiu a DD.
Si voleu ajudar a compartir la sèrie, ho podeu fer per emule.
Adéu !
Si ja la compartim per emule, pero el problema es que portem com un any amb la serie i la cosa encara no esta descarregada del tot. I si la pujem a DD si algu la vol baixar no tindra que estar un any i pico per baixar-la. Si entre 2 ja portem el temps que portem una persona sola que la vulgui baixar ja pot tenir paciencia per que la cosa va per anys.
Si la fiqueu en DD, desapareixerà del emule, i el dia que l'esborrin de la DD ... no la podrà baixar ningú.

En canvi, si la compartiu per l'emule, per molts anys se la podran baixar. A mes, mentre es baixen, s'ajuda a compartir.

Així que dieu per quin capítol aneu, i intentarem ajudar en el que podem :-)

Adéu !
Imatge Imatge


Autor del tema
Nightsirk
Entrades: 33
Membre des de: dc. feb. 18, 2009 11:13
Status: Desconnectat

Re: [Fonts Emule] Posar més fonts per la série Dawson's Cree

#36

Entrada Autor: Nightsirk » dj. set. 02, 2010 22:32

Wachimiro ha escrit:
Petiso ha escrit:Doncs com a "co-autor" de la relase de TotsRucs, preferiria que que no la pugéssiu a DD.
Si voleu ajudar a compartir la sèrie, ho podeu fer per emule.
Adéu !
Si ja la compartim per emule, pero el problema es que portem com un any amb la serie i la cosa encara no esta descarregada del tot. I si la pujem a DD si algu la vol baixar no tindra que estar un any i pico per baixar-la. Si entre 2 ja portem el temps que portem una persona sola que la vulgui baixar ja pot tenir paciencia per que la cosa va per anys.
Per això ho deia...

Aviam si tenim sort i aviam si es descarrega rapidet. ^^


sobrino
Entrades: 22
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 23:03
Status: Desconnectat

Re: [Fonts Emule] Posar més fonts per la série Dawson's Cree

#37

Entrada Autor: sobrino » dv. set. 03, 2010 9:51

Hola

Si vais concretando que capítulos quereis los puedo ir compartiendo,veo en los discos duros muchos episodios de esta serie y al igual está toda

Saludos


dayanbcn
Entrades: 24
Membre des de: dj. juny 25, 2009 9:39
Status: Desconnectat

Re: [Fonts Emule] Posar més fonts per la série Dawson's Cree

#38

Entrada Autor: dayanbcn » dt. set. 07, 2010 15:17

Hola companys!!

Bé, jo també m'afegeixo a la descàrrega de totes les temporades d'en Dawson's Creek, no en tinc cap, he vist per primera vegada alguns capitols aquest any d'aquesta serie, i m'he quedat enamorada, la trobo molt sencilla i a la vegada molt interiorista, no te res a veure amb les series que acostumen a fer els americans, bé, és la meva opinió :)

He possat tots els capitols de les sis temporades a descarregar, per favor ajudeu-me, em fa molta il.lussiò!!.
El meu nom d'usuari a l'emule es: dayanbcn (per fi l'he pogut canviar!!)

Un altre proposta per que no triguesin tan de temps a baixar, seria la de comprimir-les en rar, cada temporada, o passar-les vía un gestor de descàrregues, jo tinc el Jdownloader, i he baixat forçes coses, no ho sé, només son propostes.

Gràcies per tot companys, i espero alguna resposta.

Salut!!!

dayanbcn

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Fonts Emule] Posar més fonts per la série Dawson's Cree

#39

Entrada Autor: Petiso » dt. set. 07, 2010 16:50

Doncs el consell dayanbcn, es que els baixis d'un en un (màxim 2 o 3 a la vegada). Ja que si els baixes TOTS a la vegada repartiràs les fonts.

O sigui, que deixis 1 o 2 baixant (i de temporades diferents per anar millor) i parar la resta.

Adéu!
Imatge Imatge


dayanbcn
Entrades: 24
Membre des de: dj. juny 25, 2009 9:39
Status: Desconnectat

Re: [Fonts Emule] Posar més fonts per la série Dawson's Cree

#40

Entrada Autor: dayanbcn » dt. set. 07, 2010 20:55

Bona nit, companys!!!

Moltes gràcies per respondre, Petiso, ara mateix aturo els altres.

Per favor, si algú pogués penjar-los i possar els links per descarregar-los vía cualsevol gestor de descàrregues, em faria molt feliç, i més pràctic i sencill per tots aquells que volem tindre aquesta serie complerta i en català.
En castellà crec que hi és, però que voleu que us digui, no te res a veure, en català fins i tot els silencis semblen diferents, bé al menys per mí, és clar.

Gràcies a tothom.

Salut!


dayanbcn
Entrades: 24
Membre des de: dj. juny 25, 2009 9:39
Status: Desconnectat

Re: [Fonts Emule] Posar més fonts per la série Dawson's Cree

#41

Entrada Autor: dayanbcn » dt. set. 14, 2010 16:01

Bona tarda a tothom!!

Bé, veig que trigaré molt de temps en tindre la serie complerta amb les sis temporades senceres.

Volía fer una petició, no sé si es massa correcte, si és així demano disculpes. Com us vaig dir estic enamorada d'aquesta serie, i la meva il-lusió seria poguer-la aconseguir tant aviat com sigui possible, per això faig aquesta petició:
Per favor, si hi ha algú que la tingui sencera amb les sis temporades i tots els capitols en català m'agradaría poguer-li comprar, no em fa res que no estiguin em caratules, jo només vull els capitols sencers de les sis temporades.
Si algú s'anima a vendre-les, que m'envii un misatge privat.
Moltes gràcies a tots per llegir.me.
A veure si m'ajudeu, os estaré eternament agraida.

Salut!!!!!

dayanbcn

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Fonts Emule] Posar més fonts per la série Dawson's Cree

#42

Entrada Autor: Petiso » dt. set. 14, 2010 17:01

Tema complicat dayanbcn .... a més això de comprar la sèrie es pot considerar il·legal.

Així que millor demana si algú te la pot copiar/compartir en persona.

Igualment, si tens paciència l'acabaràs tenint per emule. Aneu dient els capítols que us falten, i si podem els anirem ficant a compartir/pujant la prioritat.

Adéu !
Imatge Imatge


dayanbcn
Entrades: 24
Membre des de: dj. juny 25, 2009 9:39
Status: Desconnectat

Re: [Fonts Emule] Posar més fonts per la série Dawson's Cree

#43

Entrada Autor: dayanbcn » dt. set. 14, 2010 18:41

Moltes gràcies, i perdó Petiso, tens tota la raó.

Bé doncs com diu en Petiso, hi ha algú que volgui copiar-me i compartir amb mí la serie Dawson's Creek en català, les sis temporades complertes amb tots els capitols?....si es així podeu possar-vos en contacte amb mi per un missatge privat, i ja paralariem de com ho fem, d'acord?

Moltres gràcies a tots, i reitero les meves disculpes Petiso.

Salut!!!

dayanbcn


dayanbcn
Entrades: 24
Membre des de: dj. juny 25, 2009 9:39
Status: Desconnectat

Re: [Fonts Emule] Posar més fonts per la série Dawson's Cree

#44

Entrada Autor: dayanbcn » dt. set. 14, 2010 18:45

M'he oblidat de respondre't Petiso!

Certament es que jo he descobert aquesta serie aquest estiu, i sis temporades de vint i pico capitols cadascuna trobo que es molt de temps per baixar-les, per aixó les he demanat per descarregar d'altres formes més ràpides, i ara m'estimo més obtenir-les demanant-les personalment.

Moltes gràcies.

dayanbcn


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: [Fonts Emule] Posar més fonts per la série Dawson's Cree

#45

Entrada Autor: axis » dt. set. 14, 2010 22:27

dayanbcn ha escrit:M'he oblidat de respondre't Petiso!

Certament es que jo he descobert aquesta serie aquest estiu, i sis temporades de vint i pico capitols cadascuna trobo que es molt de temps per baixar-les, per aixó les he demanat per descarregar d'altres formes més ràpides, i ara m'estimo més obtenir-les demanant-les personalment.

Moltes gràcies.

dayanbcn
tranquil-la dayanbcn,que segur que quan torni en messi20 es posara les piles amb els col-laboradors (juntament amb l'aliga) per tal de donar empentes a arxius "deprimits" 8)

EDITO

ara,si tant t'agrada i si vols jo et puc ficar en dvd's tota la serie,pero tindrias que venir a buscar-la a Terrassa i l'unica condicio que et poso es que despres la posis a compartir al burru per ajudar a la gent

Respon