Pàgina 1 de 2
NOVA TEMPORADA SPUTNIK
Publicat: dt. set. 15, 2009 17:38
Autor: Davitet
Teniu pensat pujar la nova temporada?
Hi han dos reportatges "live forever" i un dels who que no els trobo. Qué es que heu decidit no seguir amb l'sputnik? Espero que no sigui així.
Moltes gràcies.
Re: NOVA TEMPORADA SPUTNIK
Publicat: dt. set. 15, 2009 19:50
Autor: Messi20
Programat! Suposo que algú crearà el projecte.
a10!
Re: NOVA TEMPORADA SPUTNIK
Publicat: dc. set. 16, 2009 2:38
Autor: Oliana
Davitet ha escrit:Teniu pensat pujar la nova temporada?
Hi han dos reportatges "live forever" i un dels who que no els trobo. Qué es que heu decidit no seguir amb l'sputnik? Espero que no sigui així.
Moltes gràcies.
El dels Who el tinc capturat... en principi l'he acapturat com a suplent, però si ningú el publica quan pugui el ripejaré.
El live forever no el tinc perquè el van fer quan estava de vacances.
Re: NOVA TEMPORADA SPUTNIK
Publicat: dc. set. 16, 2009 7:57
Autor: aliga
Tinc que comprovar els que tinc. A la tarda ho sabre.
Salut a tothom
Re: NOVA TEMPORADA SPUTNIK
Publicat: dv. oct. 09, 2009 16:30
Autor: Davitet
Que sabeu alguna cosa d'això? Moltes gràcies!
Re: NOVA TEMPORADA SPUTNIK
Publicat: dv. oct. 09, 2009 18:02
Autor: Oliana
Jo els tinc capturats tots o quasi tots.
Demà publicaré la trilogia de Woodstock, que ara l'estic comprimint.
La resta per quan es pugui. De moment em comprometo a fer el dels Who, i a veure si l'aliga pot fer la resta.
Salutacionssssssss
Re: NOVA TEMPORADA SPUTNIK
Publicat: dj. gen. 07, 2010 19:10
Autor: Davitet
Hola, Bon any a tothom! (el primer es el primer)
Potser aquesta any us dono una sorpresa. M'explico: m'acabo de comprar un aparell decodificador que té la possibilitat de capturar. Per tant, si m'en surto, em podria cuidar jo del projecte sputnik (quelcom que fins ara no podia fer ja que no tenia possibilitat de capturar). Haig de fer unes proves, per comprobar si em queda bé i si es així, si us sembla bé, ja em cuidaria a partir del moment que us ho confirmés amb els documentals de l'sputnik.
Un altre cosa són els documentals emesos des de l'estiu fins ara: crec que falten uns quants. Obviament, no és una queixa (només faltaria), només una petició a veure si es poden penjar. Si voleu puc possar una llista dels que falten.
Gràcies per endavant!
Re: NOVA TEMPORADA SPUTNIK
Publicat: dj. gen. 07, 2010 23:10
Autor: arakelov
Gràcies per l'oferiment!

Re: NOVA TEMPORADA SPUTNIK
Publicat: dv. gen. 08, 2010 8:51
Autor: aliga
Hola Davidet
Estaria molt be que poguesis fer l'Sputnik.
Sobre els programes que s'han fet aquests ultims messos, tinc que comprovar les captures que tinc fetes, pero es que vaig molt de bolid
Salut a tothom
Re: NOVA TEMPORADA SPUTNIK
Publicat: dl. gen. 11, 2010 12:34
Autor: Davitet
Bé, l'aparell em grava bé.
El problema el tinc al tractar el fitxer resultant per a convertir-lo en avi. Segueixo el manual publicat aqui. Hi ha un punt en que em dona un error i no puc seguir. On es millor que planteji el dubte: aqui mateix o em dieu en quin altre forum ho haig de fer ?
Gràcies.
Re: NOVA TEMPORADA SPUTNIK
Publicat: dl. gen. 11, 2010 12:42
Autor: arakelov
Davitet ha escrit:Hi ha un punt en que em dona un error i no puc seguir. On es millor que planteji el dubte: aqui mateix o em dieu en quin altre forum ho haig de fer ?
Millor al
Servei Tècnic.
Gràcies, salut!
Re: NOVA TEMPORADA SPUTNIK
Publicat: dc. feb. 03, 2010 13:56
Autor: Davitet
He tingut problemes técnics per poder capturar els programes. Ja els he esmenat. Així que avui capturaré el primer sputnik: la primera part del documental de Johnny Cash i ho faré d'ara en endavant.
A partir d'aqui us demano paciencia en el tema de passar a avi les captures. Si tinc problemes al respecte, ja em pasaré pel forum tècnic.
Per cert, si algú ha capturat els sputniks anteriors que faltin, li agrïria molt que els pujes.
Gràcies!
Re: NOVA TEMPORADA SPUTNIK
Publicat: dc. feb. 03, 2010 17:08
Autor: Oliana
Davitet ha escrit:Per cert, si algú ha capturat els sputniks anteriors que faltin, li agrïria molt que els pujes.
Gràcies!
Jo en tinc capturat més d'un. Miraré de trobar-los i a veure si els tinc bé.
Salut

Re: NOVA TEMPORADA SPUTNIK
Publicat: dc. feb. 10, 2010 16:42
Autor: Davitet
Ahir vaig fer la primera conversió (la primera part del documental de Johnny Cash que va emetre dimecres pasat l'sputnik).
Crec que ha quedat bé, pero el vull acabar de visionar per confirmar que hagi quedat del tot bé (un cop vist fins a la meitat he detetat una errada -provinent de la captura, no de la conversió- consistent en un salt de mig segon que no hi ha hagut manera de resoldre amb els programes de conversió -quina ràbia-).
L'he deixat a 700 MB per a que quedi amb bona qualitat.
Hi ha algun "manual" que expliqui com s'han de pujar els arxius (forma de presentació, ...)?
Gràcies
Re: NOVA TEMPORADA SPUTNIK
Publicat: dc. feb. 10, 2010 17:00
Autor: Petiso
Si vols, ens pots passar aquest fitxer en "privat", i te podem donar consells per millorar-lo (si es pot esclar).
Per pujar els fitxers, doncs primer de tot li has de ficar un nom, i després ficar-lo a una carpeta compartida per l'emule.
Adéu !