Hola nanus, durant aquests dies a BarçaTV s´està emitint un resum de la temporada que dura una horeta i inclou tots els gols, declaracions, moments estelars, etc... que han succeït durant aquest any, no se si en Xordi (ripejador oficial de espais blaugranes) o qui sigui poguès recuperar aquest documental per posar-lo per tots nosaltres.
Val la pena... no sabem quan trigarem a tornar a veure algo així!!
Merci!!
[petició] FCB Especial resum temporada 2008-2009 Barça TV
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 9
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 10:32
- Ubicació: Mataró
- Status: Desconnectat
Re: [petició] FCB Especial resum temporada 2008-2009 Barça TV
Vec que avui a les 20h fan una reemissió, intentar-he capturar-ho llavors!
Sí, si us plau xordi el podràs pujar? Intenta-ho, que és algo únic i pot ser que no es torni a repetir mai mes a la historia. M'ho he passat d'allò més bé aquesta temporada i estava esperant si algu pujava algun vidio però no trobo a ningú per cap pàgina, així que si ets tan amable....
Gràcies de debò.
Gràcies de debò.
-
Autor del tema - Entrades: 9
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 10:32
- Ubicació: Mataró
Merci Xordi, sens dubte ets el Ruc culé de la temporada jejejeje t´haurien de anar donant el diploma!! Ho esperem amb candeletes i segur que molta gent t´ho agrairà!!
-
- Entrades: 1
- Membre des de: dt. ago. 18, 2009 1:24
Benvolguts!
jo també estaria molt interessat d'aconseguir-me una còpia. La veritat és que la temporada és de les qe se'n diu "per emmarcar".
Gràcies!
jo també estaria molt interessat d'aconseguir-me una còpia. La veritat és que la temporada és de les qe se'n diu "per emmarcar".
Gràcies!