[Oferiment] Mare Teresa
Moderador: Petiso
[Oferiment] Mare Teresa
Dissabte passat van fer aquesta minisèrie pel 33. A algú li interessa?
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Re: [Oferiment] Mare Teresa
Doncs per mi que sí, primer que em sembla interessant que tinguem les mini-sèries que fan en català. I a nivell personal, doncs t'agrairé si l'ha fas, ja que tot i que crec que ja l'han emesa alguna altra vegada encara no l'he poguda veure mai aquesta biografia d'una persona amb una vida com la seva tan digna d'admiració !r5004 ha escrit:Dissabte passat van fer aquesta minisèrie pel 33. A algú li interessa?

Moltes gràcies!
He vist que ja està penjada a l'emule, a Comparteix. Però no sé si és exactament el mateix; a Comparteix diu que dura 113 minuts mentre que el que jo tinc són 2 episodis de 90 minuts aproximadament. Els actors són els mateixos, per tant descarto que siguin dues sèries diferents. Què faig, segueixo endavant o no?
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Ja tenim aquesta mini sèrie a TotsRucs.