Subtítols en anglès
Moderador: Petiso
Subtítols en anglès
Hola a tots,
Voldria fer una proposta a veure què us sembla: penjar les pelis o les sèries (si ho porten) amb els subtítols en anglès, a banda dels catalans.
La majoria de pel·lícules porten subtítols en anglès i no és cap problema deixar-los per qui se'ls vulgui baixar.
Els subtítols anglesos van molt bé per aquells que estudien i també per aquells que, com jo, no volen perdre allò que han estudiat.
Com ho veieu?
Voldria fer una proposta a veure què us sembla: penjar les pelis o les sèries (si ho porten) amb els subtítols en anglès, a banda dels catalans.
La majoria de pel·lícules porten subtítols en anglès i no és cap problema deixar-los per qui se'ls vulgui baixar.
Els subtítols anglesos van molt bé per aquells que estudien i també per aquells que, com jo, no volen perdre allò que han estudiat.
Com ho veieu?
Re: Subtítols en anglès
Algú ja ho ha fet però la majoria crec que no. Jo us estaria molt agraïda 
I bé, qui diu anglès diu la VO, sigui quina sigui, que segur que interessa a algú. Ara, no sé si suposa gaire "esforç" o temps extra pel ripejador... no en tinc ni idea d'aquestes coses

I bé, qui diu anglès diu la VO, sigui quina sigui, que segur que interessa a algú. Ara, no sé si suposa gaire "esforç" o temps extra pel ripejador... no en tinc ni idea d'aquestes coses

D'això ... ehem ... a mi, que vaig sobradíssima en el tema del ripeig (com heu pogut comprovar
) no em representa cap problema.
Si els altres ripejadors teniu massa feina per fer-ho, m'ho podeu passar a mi i ho faig. Vaja, que m'ofereixo voluntària.

Si els altres ripejadors teniu massa feina per fer-ho, m'ho podeu passar a mi i ho faig. Vaja, que m'ofereixo voluntària.
-
- Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
- Status: Desconnectat
Hola,
He afegit els enllaços dels subs en anglès de Lost (Perduts) de la cinquena ara mateix
Bye!
He afegit els enllaços dels subs en anglès de Lost (Perduts) de la cinquena ara mateix

Bye!
-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
- Status: Desconnectat
Va, a veure si ho agafo per costum....
Comencem amb aquesta: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?p=63867#p63867
Adéu!!
Comencem amb aquesta: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?p=63867#p63867
Adéu!!