Estació d'Enllaç
Moderador: Petiso
Estació d'Enllaç
Hola a tothom aquesta web esta molt bé. Ja era hora que tinguéssim una web dedicada a les series i pelis que han anat fent en català. Ara estava mirant les series que estan penjades i no es per ser perepunyetes pero ningu es recorda d'estació d'enllaç? (pel meu gust la millor serie que s'ha fet en català). Agrairia que algú la capturés, si és que la posen al canal 300 perque jo no tinc ni tdt ni capturadora. No passa res si no es poden capturar tots, perquè cada capítol era independent. Vinga ànims per la web i fins aviat!
-
- Entrades: 272
- Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
- Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
- Status: Desconnectat
Re: Estació d'Enllaç
Jo sóc el primer a qui li agradaria tenir Estació d'enllaç i no dubtis que si la tornen a posar em posaré a treballar per capturar-la i compartir-la. Malhauradament encara no s'ha reemés ni pel 300 ni per enlloc (últimament). L'última notícia que tinc d'ella és que la van fer pel canal TVCInternacional fa un temps, però no hi tinc accés.elvish ha escrit:Hola a tothom aquesta web esta molt bé. Ja era hora que tinguéssim una web dedicada a les series i pelis que han anat fent en català. Ara estava mirant les series que estan penjades i no es per ser perepunyetes pero ningu es recorda d'estació d'enllaç? (pel meu gust la millor serie que s'ha fet en català). Agrairia que algú la capturés, si és que la posen al canal 300 perque jo no tinc ni tdt ni capturadora. No passa res si no es poden capturar tots, perquè cada capítol era independent. Vinga ànims per la web i fins aviat!
Si algun dia torna el canal 300 FullTime suposo que l'aprofitaran i allà estarem nosaltres per fer-vos-la arribar.