Pàgina 1 de 1

[pet] SALA 33 (pel·lícula + presentació/debat)

Publicat: ds. març 14, 2009 11:00
Autor: klaatu
Vaig tard, ho sé, però a veure si sona la flauta i algun capturador es decideix a anar capturant les pel·lis i els debats d'aquesta nova etapa de Sala 33 on s'hi podran veure i debatre pel·lícules de casa nostra, amb Àlex Gorina de conductor del programa.

El programa es comença a emetre avui mateix (a les 10 de la nit, pel 33) amb el documental "cinemacat.cat" d'Antoni Verdaguer.

Més informació sobre el programa: http://www.tv3.cat/programa/2205

Re: [pet] SALA 33 (pel·lícula + presentació/debat)

Publicat: ds. març 14, 2009 11:19
Autor: arakelov
Hola! Normalment sempre gravo el Sala 33. Ara acabo d'ajustar l'horari, que veig que acaba més tard.

Salut!

Re: [pet] SALA 33 (pel·lícula + presentació/debat)

Publicat: ds. març 14, 2009 20:19
Autor: klaatu
Perfecte!

Trobo interessant que també es capturin la presentació i el debat (potser es pot fer dividint-ho tot plegat en dos o tres arxius, com ja es fa amb els programes de l'Sputnik, no?) perquè així podrem arribar a tenir un arxiu audiovisual de la gent que fa possible el cinema del país, cosa important i necessària.

Re: [pet] SALA 33 (pel·lícula + presentació/debat)

Publicat: dl. juny 01, 2009 16:07
Autor: arakelov
Hola klaatu!

Per fi he tingut temps de mirar-m'ho i aquí la trobaràs penjada! http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=3&t=5942

Salut!

Re: [pet] SALA 33 (pel·lícula + presentació/debat)

Publicat: dt. juny 02, 2009 21:38
Autor: klaatu
arakelov ha escrit:Per fi he tingut temps de mirar-m'ho i aquí la trobaràs penjada! http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=3&t=5942
Gràcies. Ara mateix tinc l'ordinador al metge, però tan bon punt el torni a tenir a casa, me la baixaré i compartiré. fareu el mateix amb les altres pel·lícules de Sala 33? Els debats que hi ha al programa són molt interessants, i val la pena compartir-los. Per cert, no hagués estat millor posar "Sala 33" en el nom dels tres arxius, tal com ja es fa amb l'Sputnik? (o si més no els de la presentació i el debat)

Una encaixada,

Klaatu

Re: [pet] SALA 33 (pel·lícula + presentació/debat)

Publicat: dc. juny 03, 2009 6:03
Autor: arakelov
klaatu ha escrit:Gràcies. Ara mateix tinc l'ordinador al metge, però tan bon punt el torni a tenir a casa, me la baixaré i compartiré. fareu el mateix amb les altres pel·lícules de Sala 33? Els debats que hi ha al programa són molt interessants, i val la pena compartir-los. Per cert, no hagués estat millor posar "Sala 33" en el nom dels tres arxius, tal com ja es fa amb l'Sputnik? (o si més no els de la presentació i el debat)
Sí, amb la resta també faré el mateix. La nomenclatura encara he d'acabar de pensar-me-la.

Salut!

Re: [pet] SALA 33 (pel·lícula + presentació/debat)

Publicat: ds. juny 20, 2009 15:29
Autor: klaatu
arakelov ha escrit:Sí, amb la resta també faré el mateix.
He vist que en petiso està penjant les altres pel·lícules que han emès al programa, però sense les presentacions i els debats. Això vol dir que ja no es penjaran? Espero que no!

Re: [pet] SALA 33 (pel·lícula + presentació/debat)

Publicat: ds. juny 20, 2009 18:34
Autor: arakelov
klaatu ha escrit:He vist que en petiso està penjant les altres pel·lícules que han emès al programa, però sense les presentacions i els debats. Això vol dir que ja no es penjaran? Espero que no!
Si t'interessa ja ho penjaré al fil de cada pel·lícula, cap problema.

Salut!