Hola Bona tarda,
Hem dic Marc i soc nou al Fòrum (tot i que ja fa temps que conec la web) i primer de tot, no vull estar-me de felicitar a tota la comunitat (creadors, uploaders, moderadors,col.laboradors,etc...) de totsrucs.cat, perque molta gent no valora la feina d'aquesta gent, que fan possible tot això, i que la resta (els que només ens limitem a compartir el que descarreguem, i alguns ni això) ens beneficiem.
Mireu el meu problema és el següent. Malauradament hem vaig enganxar a Ventdelplà a l'estiu en una repetició del primer capitol quan la sèrie ja anava per la 3ª temporada (crec que va ser estiu del 2007), i d'aleshores que m'he baixat tota la sèrie, i l'he anat seguint a mida que me la descarregava.
Majoritàriament els capitols sempre han tingut poques font, i sempre ho he hagut de baixar un per un amb molta cura i paciència.
Però el curiòs de tot això, es que ara que vaig pel capítol 5x16 (crec que el 231 aprox.), és quan més angunies de font estic passant, on no paso de les 3 fonts per capitol aproximadament des del 5x10.
La meva pregunta és la seguent: Com és possible que hem costi més baixar-me capitols de la 5ª temporada del que hem va costar baixarme de la 1ª o 2ª al seu dia ?
Hi ha alguna solució a tot això? (estic ua mica desesperat)
Gràcies,
Marc
Capitols de Ventdelpla - Com es possible ?
Moderador: Petiso