Merci per tot.
Pedralbes centre cap. 03
Moderador: Petiso
Pedralbes centre cap. 03
Doncs aixo, que al seu dia m'el vaig saltar, sembla, i ara no hi ha fons..... si algú em fes la caritat
ho agraíria molt
Merci per tot.
Merci per tot.
Re: Pedralbes centre cap. 03
Vale. 
lluna. l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 27, 2008 10:41, en total s’ha editat 1 vegada.
en aquest arxiu no et puc ajudar lluna,ja que no el tinc,no dessesperis que segur que surtira qui et pugui ajudar 
Gracies axis. Aixi ho esperoaxis ha escrit:en aquest arxiu no et puc ajudar lluna,ja que no el tinc,no dessesperis que segur que surtira qui et pugui ajudar
-
naroatna
- Entrades: 21341
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Hola lluna,
He ficat a descarregar aquest capítol, que jo tampoc no tenia, i mica en mica sembla que va baixant però com a lluna no et veig per poder-te contactar i passar-te els meus trocets. És aquest el teu nom també a l'emule?
He ficat a descarregar aquest capítol, que jo tampoc no tenia, i mica en mica sembla que va baixant però com a lluna no et veig per poder-te contactar i passar-te els meus trocets. És aquest el teu nom també a l'emule?

Moltes gràcies!
No em vull fer mes pesada, només pregunto per ultim cop.... no es podría ficar un ratet al SR aquest episodi i ja està ....
Lo que em vas dir naroatna dels ports i tal, ja m'ho miraràn pq jo no m'hi aclareixo i a més ara no tinc temps
. Quan et cansis de tenir l'episodi , et treus i tant amigues , pq aixi no acavarem mai més 
Lo que em vas dir naroatna dels ports i tal, ja m'ho miraràn pq jo no m'hi aclareixo i a més ara no tinc temps
-
naroatna
- Entrades: 21341
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Lluna: aquest episodi jo tampoc el tinc "sencer" i per tant no el puc ficar enlloc. Cal esperar, pensa que ara mateix hi ha molta gent de vacances.lluna. ha escrit:No em vull fer mes pesada, només pregunto per ultim cop.... no es podría ficar un ratet al SR aquest episodi i ja està ....![]()
Lo que em vas dir naroatna dels ports i tal, ja m'ho miraràn pq jo no m'hi aclareixo i a més ara no tinc temps. Quan et cansis de tenir l'episodi , et treus i tant amigues , pq aixi no acavarem mai més
Ah, i jo no em canso pas fàcilment, és per això comparteixo força d'arxius (+ de 2000) complerts!
Si tens una mica de paciència segurament l'acabarem completant mentre ens anem transferint "parts" entre els usuaris que estem en la mateixa espera com a bons amics i amigues!

Moltes gràcies!
Fet !!! MerciPetiso ha escrit:Recordeu-m'ho d'aquí uns dies .... i el ficaré a compartir.
Adéu !