Fiscal Chase
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 385
- Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
- Status: Desconnectat
Fiscal Chase
Sembla que només hi ha una font compartint Fiscal Chaise, però jo no la veig. En canvi, hi ha força gent a la cua. No es podria posar al SR?. Gràcies.
Tal faràs, tal trobaràs.
Re: Fiscal Chase
anire pujant al SR els que tinc complets,a mes de compartir per via "normal"
el 2x02 ja hi es al SR
el 2x02 ja hi es al SR
-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
Jo tinc totes les temporades comptartint 6dies/24hores (exepte aquesta setmana i la que ve).
A partir del 4 d'agost tornare a compartir tot i amb alguns GiB afegits
.
aprofito per dir que les conexions amb gprs son més lentes del que m'imaginava, (ja no recordo aquells temps que em conectava amb un modem de 28K a redesTB)
apa, adéu!!!
A partir del 4 d'agost tornare a compartir tot i amb alguns GiB afegits

aprofito per dir que les conexions amb gprs son més lentes del que m'imaginava, (ja no recordo aquells temps que em conectava amb un modem de 28K a redesTB)

apa, adéu!!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
-
Curiós aquest SR, em descarrega "herois" en 20 minuts però no el torno a veure mai més, per cap altre arxiu. I ara, al 2 de Fiscal Chase, no li veig ni una font. Deuen estar totes les cues més que plenes.
Bé, si els altres aneu descarregant del SR, les cues s'escurçaran i potser aviat podré començar a descarregar jo. No esborreu desseguida les baixades, recordeu que hi ha molta gent esperant i compartiu una bona temporadeta. Jo ja estic compartint l'1 i el deixaré mentre hi hagi peticions.
Gràcies.
Bé, si els altres aneu descarregant del SR, les cues s'escurçaran i potser aviat podré començar a descarregar jo. No esborreu desseguida les baixades, recordeu que hi ha molta gent esperant i compartiu una bona temporadeta. Jo ja estic compartint l'1 i el deixaré mentre hi hagi peticions.
Gràcies.
Tal faràs, tal trobaràs.
ara no veus cap font perque he aturat l'emule per tenir tota la pujada a l'ftp ja que estic pujant 7 capitols mes de fiscal chase,dema al mati ho tornare a engegarenfotimada ha escrit:Curiós aquest SR, em descarrega "herois" en 20 minuts però no el torno a veure mai més, per cap altre arxiu. I ara, al 2 de Fiscal Chase, no li veig ni una font. Deuen estar totes les cues més que plenes.
Gràcies.
pensa tambe que spk2010 ara esta ko pero quant torni tambe compartira i anira mes depressa el tema

i en altra cosa tens rao,qui s'ho baixi que comparteixi,igual que agrada rebre s'ha de donar pel be de tots
-
Oooooooooh!. Síííííí, síííí...!!!!!. Esstà baixant del SR!!.
Tal faràs, tal trobaràs.
capitols 4-5-6-7-9-11-14 a punt de ser xuclats pel SR

si es que quant faig algo em surt de conyaenfotimada ha escrit:Oooooooooh!. Síííííí, síííí...!!!!!.

-
A mí se'm han descarregat desseguida i també els comparteixo. També vaig descarregant de tu els no penjats al SR, tot xino-xano
.
Veig a l'Arakelov compartint-los gairebé tots
. Però, no hi ha ningú que tingui sencer l'episodi 1x03?. 

Veig a l'Arakelov compartint-los gairebé tots

Tal faràs, tal trobaràs.
del 1x03 nomes em faltan 28 mb,de mica en mica s'anira posant material al SR,pero com vaig dir cal temps i paciencia 

-
Els mateixos 28 Mb que em falten a mí i que ningú no té o que ningú comparteix. Per molta paciència que hi posem, com ho farem per completar l'episodi si ningú no el té sencer?.axis ha escrit:del 1x03 nomes em faltan 28 mb,de mica en mica s'anira posant material al SR,pero com vaig dir cal temps i paciencia

Tal faràs, tal trobaràs.
-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
uns quants post mes amunt he dit:enfotimada ha escrit:Per molta paciència que hi posem, com ho farem per completar l'episodi si ningú no el té sencer?.
spk2010 ha escrit:Jo tinc totes les temporades comptartint 6dies/24hores (exepte aquesta setmana i la que ve).
A partir del 4 d'agost tornare a compartir tot i amb alguns GiB afegits.
aprofito per dir que les conexions amb gprs son més lentes del que m'imaginava, (ja no recordo aquells temps que em conectava amb un modem de 28K a redesTB)![]()
apa, adéu!!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
tingues paciencia enfotimada,ja he dit que cal paciencia i no es pot fer tot en un dia,quant "torni" el company spk2010 veuras com anira el tema mes lleuger 

-
Ah, sí!. Recordava el post de l'spk2010, però créia que havia dit que no tornava fins el setembre. Bé, si no hi ha ningú més que pugui posar a compartir aquest episodi, ens haurem d'esperar al 4 d'agost, no és tant greu.