Ventdelplà T1 i T2: petició capitols
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 134
- Membre des de: dg. març 04, 2007 23:36
- Ubicació: Barna
- Status: Desconnectat
Ventdelplà T1 i T2: petició capitols
Bona tarda a tots,
el cas és que porto temps descarregant les temporades de Ventdelplà i ja tinc les 4 primeres gairebé senceres. El cas és que em falten els capítols 96 i 121 (que va penjar en rayner fent una gran feina) i no hi ha manera de trobar fonts desde fa setmanes. S'han quedat clavats a una mica més de la meitat.
Algú podria compartir-los uns dies???
Gràcies i salut!!
el cas és que porto temps descarregant les temporades de Ventdelplà i ja tinc les 4 primeres gairebé senceres. El cas és que em falten els capítols 96 i 121 (que va penjar en rayner fent una gran feina) i no hi ha manera de trobar fonts desde fa setmanes. S'han quedat clavats a una mica més de la meitat.
Algú podria compartir-los uns dies???
Gràcies i salut!!
-
- Entrades: 21323
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Re: Ventdelplà T1 i T2: petició capitols
Hola Hilts1982,
Doncs el 96 ho sento però jo no el tinc. Espero que tinguis sort i algú altre te'l pugui facilitar.
El 121 però l'acabo de recuperar i ja l'estic re-compartint per ajudar a restituir la disposició complerta d'aquest arxiu a la xarxa.
Doncs el 96 ho sento però jo no el tinc. Espero que tinguis sort i algú altre te'l pugui facilitar.
El 121 però l'acabo de recuperar i ja l'estic re-compartint per ajudar a restituir la disposició complerta d'aquest arxiu a la xarxa.

Moltes gràcies!
Jo no et puc ajudar perquè em va petar el disc on tenia tots el capítols de Ventdelplà...
Si la gent no pot compartir aquestes dues temporades s'aniran creant parts incompletes i cada vegada serà més difícil descarregar-les.
Sort!

Si la gent no pot compartir aquestes dues temporades s'aniran creant parts incompletes i cada vegada serà més difícil descarregar-les.
Sort!

Jo tinc tots els capítols de Ventdelplà compartint, des del primer. A veure si et trobo, i et dono un cop de mà. 

-
Autor del tema - Entrades: 134
- Membre des de: dg. març 04, 2007 23:36
- Ubicació: Barna
Merci per compartir-los
A veure si ho puc aconseguir que només em queden uns 50mb a cadascun.
Salut!!

A veure si ho puc aconseguir que només em queden uns 50mb a cadascun.
Salut!!