un miracle l´espantaocells i la senyora king

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#31

Entrada Autor: lupinsansei » dl. nov. 14, 2011 1:04

Hola damalag1.
Benvingut a Totsrucs. Doncs mira, respecte als audios, em sap greu dir-te que, per part meva com a mínim, no podré fer el que em demanes doncs el projecte es va començar a digitalitzar fa un temps i està en procés de ser muntat. Però pel que dius dels subtitols... no ho deixis correr, doncs pot ser una ajuda pels audios que puguin faltar pel muntatge. Salutacions.



Avatar de l’usuari

Asseguratòrix
Entrades: 901
Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#32

Entrada Autor: Asseguratòrix » dl. nov. 14, 2011 10:09

BENVINGUT (-DA), DAMALAG1!!


aqz
Entrades: 17
Membre des de: dc. set. 14, 2011 12:07
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#33

Entrada Autor: aqz » dg. feb. 05, 2012 9:55

afinal se ara esta serie mi padre que es mayor se a cuerda mucho las serie emitidas por tv3 y esta, esta entre ellas


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#34

Entrada Autor: lupinsansei » dg. feb. 05, 2012 16:06

Hola aqz :D
Sí, sí que se hará y estamos en ello. No te preocupes que no nos olvidamos. :)


Thomas-Magnum
Entrades: 54
Membre des de: dg. maig 13, 2012 12:35
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#35

Entrada Autor: Thomas-Magnum » dg. maig 13, 2012 12:50

Hi ha alguna novetat? aquesta es una altra de aquelles series mitiques que m'agradaria torna a veure.


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#36

Entrada Autor: lupinsansei » dc. maig 16, 2012 23:12

Thomas-Magnum ha escrit:Hi ha alguna novetat? aquesta es una altra de aquelles series mitiques que m'agradaria torna a veure.
Hola Thomas-Magnum!
De moment no puc dir gaire cosa doncs la tenim una mica parada. Quan hi hagi novetats del projecte en audio català ja es dirà el més aviat posible, ho dic perquè he passat el projecte a mans mes expertes :D MOLT mes expertes. I aquí ho deixo :mrgreen:


català
Entrades: 2
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 11:40
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#37

Entrada Autor: català » dc. jul. 25, 2012 11:50

Hola a totes i a tots!!
sóc nova d'ara mateix al tots rucs ja que estava cercant la manera de tenir les 4 temporades de l'SMK en català i no hi ha manera de trobar-les ENLLOC!!
Jo tinc 22 cintes VHS en català, no se la qualitat ni l'ordre, ja que hi ha títols "inventats" per a mí, però no sé a quina temporada correspon cada un d'ells...
Finalment heu fet el volcatge a DVD?
si puc aportar alguna ajuda, estaré encantada!!! gràcies a tots!!


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#38

Entrada Autor: lupinsansei » dc. jul. 25, 2012 19:18

Què em dius???!!! 22 cintes de video???
El volcatge en DVD està en procés (tot i que la part d'extracció d'audio català ja està parcialment finalitzada i a falta d'audios del mateix idioma) encara ja que estem mirant d'aconseguir els videos en qualitat DVD que falten (la 3ª i 4ª temporada) i mirant de no presionar el muntador, que al final no seré jo. Però una cosa, sé que potser és molt precipitat demanar-t'ho així de bones a primeres però, en ocasions anteriors ja he demanat les cintes de video de la sèrie en qüestió per extreure l'audio de les cintes, cosa que he aconseguit amb exit i que posteriorment he retornat als seus propietaris. Si no fos molt demanar, ¿seria possible demanar-te, una de dues, de mica en mica les cintes de video per poder extreure l'audio o totes de cop?

De fet, si em deixessis revisar les cintes de video possiblement trobessim audios que ens falten, ja que tenim força capítols gracies a la inestimable ajuda de dos usuaris de la web, però encara ens manquen: trossos grans, petits, capítols sencers, etc. Vaja que potser amb el que tens encara podriem completar una mica més aquesta emblemàtica sèrie.

Una pregunta més i molt important: ¿Són capítols gravats del 2004 o dels anys 80-90 o barrejats de les dues emissions?


català
Entrades: 2
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 11:40
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#39

Entrada Autor: català » dl. jul. 30, 2012 7:36

Com ho podem fer per tal de parlar-ne?
Jo crec que són gravades d'abans del 2004, ja que tan "recent" no em sona.
si m'envies correu al gmail com vas fer ahir, em va molt bé, però sóc banstant novella amb aquests temes!!...
lupinsansei ha escrit:Què em dius???!!! 22 cintes de video???
El volcatge en DVD està en procés (tot i que la part d'extracció d'audio català ja està parcialment finalitzada i a falta d'audios del mateix idioma) encara ja que estem mirant d'aconseguir els videos en qualitat DVD que falten (la 3ª i 4ª temporada) i mirant de no presionar el muntador, que al final no seré jo. Però una cosa, sé que potser és molt precipitat demanar-t'ho així de bones a primeres però, en ocasions anteriors ja he demanat les cintes de video de la sèrie en qüestió per extreure l'audio de les cintes, cosa que he aconseguit amb exit i que posteriorment he retornat als seus propietaris. Si no fos molt demanar, ¿seria possible demanar-te, una de dues, de mica en mica les cintes de video per poder extreure l'audio o totes de cop?

De fet, si em deixessis revisar les cintes de video possiblement trobessim audios que ens falten, ja que tenim força capítols gracies a la inestimable ajuda de dos usuaris de la web, però encara ens manquen: trossos grans, petits, capítols sencers, etc. Vaja que potser amb el que tens encara podriem completar una mica més aquesta emblemàtica sèrie.

Una pregunta més i molt important: ¿Són capítols gravats del 2004 o dels anys 80-90 o barrejats de les dues emissions?


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#40

Entrada Autor: lupinsansei » dl. ago. 06, 2012 20:19

Dono les gracies a "català" per cedir-me les... bufff... 22 cintes de video de "L'espantaocells i la Senyora King"!! Cada cop som més aprop d'aconseguir la totalitat de la serie!!

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#41

Entrada Autor: Petiso » dl. ago. 06, 2012 20:48

  MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA  
Imatge
Imatge Imatge


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#42

Entrada Autor: lupinsansei » dl. ago. 06, 2012 22:49

Carai, quina por :shock: Però si, diria que és per posar-se així jajajaja


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#43

Entrada Autor: lupinsansei » dg. ago. 12, 2012 21:55

Una pregunta a qui en sàpiga la resposta: ¿algú recorda si el primer episodi de la serie es deia el nom del capítol? Us explico: m'he trobat que el primer episodi en català està una miiiica començat de no res i, tot i veient el capítol original en anglès, no apareix el títol de la serie, per això em preguntava si algú sabia si es deia o no el títol en català o simplement s'iniciava el capítol i prou.


jotapee
Entrades: 21
Membre des de: dt. oct. 12, 2010 22:22
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#44

Entrada Autor: jotapee » dt. ago. 28, 2012 21:51

Bona nit a tothom!

Jo també era fan d'aquesta sèrie, i tinc cintes VHS dels 80-90, diria que amb gairebé la totalitat dels capítols (una vuitantena). Malauradament les meves cintes són VHS però fins i tot amb gravació SP/LP (aagh), el que em permetia encabir 8 capítols en una cinta de 4h (jove amb poques peles... :wink: )

Com que a les darreres entrades veig que esteu parlant d'extreure l'àudio potser poden ser útils...

Lupinsasei, el títol del primer capítol emès a TV3 era "First Time"

Salutacions


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#45

Entrada Autor: lupinsansei » dl. set. 03, 2012 14:56

Mare meva! Això no s'acabarà mai xDDDD

Hola jotapee
Doncs sí, en són ben bé una vuitantena de capítols, sí. Si vols podem quedar un dia i parlem sobre el tema de les cintes de video. Fa no gaire he adquirit més d'una vintena de cintes de video (ja porto digitalitzades més de 40 cintes de video -46 per ser més exactes- amb tots els usuaris que han ajudat amb el projecte, i tot i així encara falten capítols o trossos de capítols per completar).

És ben possible que sí que serien útils les teves cintes de video. :wink:

Sí, sé que el primer capítol és aquest i amb aquest títol (en català el tradueixen com a "La primera vegada"), de fet a la pagina 2 d'aquest post hi pots trobar el llistat gairebé complet de la serie, però el que no sé és si es va dir, es va nomenar en veu, el títol del capítol a la serie. No sé si m'explico: vull dir que a cada episodi es veu el nom del capítol en anglès i en diuen el nom del capítol traduït al català i en aquest cas no hi ha títol escrit en anglès i no sé si es diu en català ja que quan es va grabar el capítol a la cinta de video, es va començar a gravar un pèl començat. D'aquí el dubte si es diu o no en veu alta el nom del primer capítol

El que et dic, fins ara he aconseguit una quantitat considerable de la serie: senyores, senyoretes i senyors la sèrie està practicament completa :D però com comento em falten trossets d'audio (de quan es diu el títol o de quan es va fer la mitja part del capítol i es torna a gravar), però sobretot hi ha un capítol en comú que cap dels usuaris va poder grabar pel simple fet que, si no vaig errat, només es va emetre una sola vegada i la resta de vegades res de res; i encara podria dir que, a saber si es va emetre, doncs a l'hemeroteca on vaig trobar molts dels títols dels capítols, només hi vaig trobar com a títol "episodi 14" (és l'episodi número 14 de la primera temporada), res més, ni títol ni res, o sigui que a saber si realment és el capítol que van emetre o no.

Respon