un miracle l´espantaocells i la senyora king

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso


jotapee
Entrades: 21
Membre des de: dt. oct. 12, 2010 22:22
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#46

Entrada Autor: jotapee » dt. set. 04, 2012 22:01

lupinsansei ha escrit:Mare meva! Això no s'acabarà mai xDDDD

Hola jotapee
Doncs sí, en són ben bé una vuitantena de capítols, sí. Si vols podem quedar un dia i parlem sobre el tema de les cintes de video. Fa no gaire he adquirit més d'una vintena de cintes de video (ja porto digitalitzades més de 40 cintes de video -46 per ser més exactes- amb tots els usuaris que han ajudat amb el projecte, i tot i així encara falten capítols o trossos de capítols per completar).

És ben possible que sí que serien útils les teves cintes de video. :wink:

Sí, sé que el primer capítol és aquest i amb aquest títol (en català el tradueixen com a "La primera vegada"), de fet a la pagina 2 d'aquest post hi pots trobar el llistat gairebé complet de la serie, però el que no sé és si es va dir, es va nomenar en veu, el títol del capítol a la serie. No sé si m'explico: vull dir que a cada episodi es veu el nom del capítol en anglès i en diuen el nom del capítol traduït al català i en aquest cas no hi ha títol escrit en anglès i no sé si es diu en català ja que quan es va grabar el capítol a la cinta de video, es va començar a gravar un pèl començat. D'aquí el dubte si es diu o no en veu alta el nom del primer capítol

El que et dic, fins ara he aconseguit una quantitat considerable de la serie: senyores, senyoretes i senyors la sèrie està practicament completa :D però com comento em falten trossets d'audio (de quan es diu el títol o de quan es va fer la mitja part del capítol i es torna a gravar), però sobretot hi ha un capítol en comú que cap dels usuaris va poder grabar pel simple fet que, si no vaig errat, només es va emetre una sola vegada i la resta de vegades res de res; i encara podria dir que, a saber si es va emetre, doncs a l'hemeroteca on vaig trobar molts dels títols dels capítols, només hi vaig trobar com a títol "episodi 14" (és l'episodi número 14 de la primera temporada), res més, ni títol ni res, o sigui que a saber si realment és el capítol que van emetre o no.
Bna nit lupinsansei!

M'alegro de poder aportar quelcom al totsrucs :D

Bé, ara entenc això del primer capítol. Crec que jo el tinc gravat sencer (i dic crec perquè el meu aparell d'VHS va passar a millor vida fa cosa d'un any i no puc comprovar-ho, de fet estava pensant en comprar-me un TDT-VHS, que es veu que en fan ara, per veure aquesta i altres velles gravacions)

Pel que fa al tema del capítol 14, tinc llistats els capítols que tinc a cada cinta i crec que el tinc i que el títol és "The mole"... ara que mirant el llistat que em deies aquest seria el capítol 15, oi? per a mi "the mole" es el 14, o en tot cas es el que va ser emès com a catorzè a les meves gravacions, que són del 1993-94

Ara et contesto a l'MP

Bona nit a tothom!!




lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#47

Entrada Autor: lupinsansei » dt. set. 04, 2012 22:52

jotapee ha escrit:Bna nit lupinsansei!

M'alegro de poder aportar quelcom al totsrucs :D

Bé, ara entenc això del primer capítol. Crec que jo el tinc gravat sencer (i dic crec perquè el meu aparell d'VHS va passar a millor vida fa cosa d'un any i no puc comprovar-ho, de fet estava pensant en comprar-me un TDT-VHS, que es veu que en fan ara, per veure aquesta i altres velles gravacions)

Pel que fa al tema del capítol 14, tinc llistats els capítols que tinc a cada cinta i crec que el tinc i que el títol és "The mole"... ara que mirant el llistat que em deies aquest seria el capítol 15, oi? per a mi "the mole" es el 14, o en tot cas es el que va ser emès com a catorzè a les meves gravacions, que són del 1993-94

Ara et contesto a l'MP

Bona nit a tothom!!
Bona nit a tu també jotapee :D

Bé això del primer capítol ja es corroborará :)

Doncs bé, pel tema del capítol 14, ens quedará un de penjat sense audio català, però ja veurem pel que fa a la seva subtitulació. Tot arribarà...

Umm del 1993-1994... aleshores és normal que tinguis el de "The mole" com a número 14: si no vaig errat, el 14 "autèntic", suposadament, es va emetre a la primera emissió que data de finals dels 80, al 1988 o així crec; a no ser que fos altre vegada el de "The mole" però com et vaig dir aquell capítol és una incògnita, ja que no es pot confirmar si va ser el capítol que falta.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#48

Entrada Autor: Petiso » dt. set. 04, 2012 23:08

Aquí teniu un llistat de capítols:
http://epguides.com/ScarecrowandMrsKing/

14 1-14 185313 06/Feb/84 Dead Ringer
15 1-15 185314 13/Feb/84 The Mole

Adéu !
Imatge Imatge


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#49

Entrada Autor: lupinsansei » dv. set. 07, 2012 0:12

Bé, no ho vaig treure d'aquí exactament, però si que vaig seguir aquesta guia de capítols. Gracies de totes maneres.

Edito: he editat el llistat de capítols de la pagina 2 d'aquest post ja que n'hi havia que tenien el nom equivocat. Cada cop s'està completant més pel que fa a la informació de la serie; i, com he dit en diverses ocasions, només ens quedarà un capítol penjat sense audio català, però que hi posaré remei.

PD: confirmat, el títol del primer episodi sí que es diu.

PPD: Gracies per les cintes jotapee!!!!


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#50

Entrada Autor: lupinsansei » dt. set. 18, 2012 21:07

Us comunico que el projecte restarà aturat temporalment a causa de greus problemes tècnics :( No sabeu el greu que em sap anunciar-vos-ho però era això o deixar-vos durant massa temps amb el deleït de "Es va avançant amb el projecte." I em sap més greu, doncs ja tenia molta feina avançada...


SenyoraKing
Entrades: 18
Membre des de: dc. juny 15, 2011 20:07
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#51

Entrada Autor: SenyoraKing » dt. set. 18, 2012 21:36

Ohhhhh quina llástima, com pots comprovar per el meu nick jo també sóc una fan de la serie i m´agradaria molt tornar-la a veure.

Salut!


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#52

Entrada Autor: lupinsansei » dt. set. 18, 2012 21:52

Ja em pensava que series fan de "Carson & Carson" o alguna cosa així jejeje com que no t'havia vist mai per aquí. Doncs sí, i com he dit, em sap em sap molt i molt greu haver-ho de dir... però no volia donar-vos falses esperances a curt termini. Però no es preocupeu que no em rendiré: faré tot el possible per tirar endavant aquesta serie PETI QUI PETI!!!! No he arribat fins aquí perquè ara tot se'n vagi a can Pistraus, així que no us preocupeu, tiraré endavant el projecte com sigui!!!!


SenyoraKing
Entrades: 18
Membre des de: dc. juny 15, 2011 20:07
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#53

Entrada Autor: SenyoraKing » dt. set. 18, 2012 22:18

Ei, que sóc fan de Carson i Carson també, eh, però o m´espavilo amb l´anglès o ho tinc ben negre per recuperar aquesta serie...

Em vaig registrar fa molt de temps, però resulta que el meu router era incompatible amb l´eMule, així que no em vaig poder baixar res ni vaig donar senyals de vida, però des de fa un parell de setmanes que tinc un router nou i ves per on si que em funciona l´Emule, així que l´estic fent treballar de valent, no sigui que se
m´acavi la bona sort :lol: :lol:

Salut!


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#54

Entrada Autor: lupinsansei » dt. set. 18, 2012 22:23

Jajaja d'acord d'acord, que no em fico amb "Carson & Carson" que sinó sé d'algú que em tirarà de les orelles. En fi, tan bon punt tingui noticies d'alguna millora us ho comunicaré. Canviant de tema; per cert "Amanda" ja saps que tens un "espantaocells" aquí, a Totsrucs? Un dia, en una de les trobades de la web, podrieu anar junts i presentar-vos a tothom Jajajaja.


SenyoraKing
Entrades: 18
Membre des de: dc. juny 15, 2011 20:07
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#55

Entrada Autor: SenyoraKing » dc. set. 19, 2012 9:46

Un espantaocells per aquí? No m´extranya gens :lol:

.


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#56

Entrada Autor: lupinsansei » dc. set. 19, 2012 11:02

Sí, tot i que no es va fer veure massa.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#57

Entrada Autor: Petiso » dc. set. 19, 2012 19:03

Es pot saber quin és el problema tècnic? Per si et podem ajudar :-)
Imatge Imatge


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#58

Entrada Autor: lupinsansei » dc. set. 19, 2012 19:56

Sí, és clar. Es tracta del disc dur. Segons m'han informat des d'una empresa que es dedica a arreglar disc durs, es veu que el capçal lector (si no ho he traduït malament "la cabeza lectora") no es posiciona bé y no pot llegir els arxius. Tot i que, sé del cert, els arxius hi són allà: quan em va apareixer l'error, a estones, m'apareixia la icona del disc dur i em deia que tenia tanta capacitat ocupada, practicament tota (i així ho vaig deixar el darrer cop que anava bé, si fa no fa, li faltaven uns 200 GB per omplir tot el disc dur). No cal que digui el preu... desorbitat. I, que jo sàpiga, la informació seguirà existint durant temps sinó es fa res amb el disc dur, doncs de moment no puc fer-hi res. Estic consultant altres opcions... però com he dit, no em penso rendir i seguiré intentant buscar la sol·lució per arreglar el disc dur, però no a preus tan exagerats...
lupinsansei l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 19, 2012 20:12, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#59

Entrada Autor: Petiso » dc. set. 19, 2012 20:08

Es un disc dur intern o extern?

Si es extern, prova de canviar la carcassa ....... si es intern, prova de ficar-lo a una carcassa USB, a veure si hi ha sort.

Adéu !
Imatge Imatge


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#60

Entrada Autor: lupinsansei » dc. set. 19, 2012 20:11

És extern. Canviar la carcassa? Umm amb coses així no m'hi puc mullar gaire jo. No em vull arriscar a canviar o treure coses. Ho deixaré pels experts a veure que em diuen. Si tingués copia del que hi ha allà dins m'arrisco i apa, però és massa informació delicada, així que de moment no em vull arriscar a perdre 2 anys de feina que hi tinc allà dins. Tot i així gracies pel consell, Petiso. Per un altre ocasió el tindré en compte. :)

Respon