Vull començar amb una introducció ràpida: porto un temps descarregant-me el material que aquí es comparteix i només tinc admiració per una feina tan ben feta, amb tanta qualitat i tanta dedicació.
Dit això, m'agradaria demanar-vos ajuda, opinió, col·laboració... o el que cregueu oportú.
La cosa és que des de sempre he perseguit la necessitat de poder veure els episodis de La dimensió desconeguda, sèrie antològica de culte, inspiració reconeguda de cineastes i creadors de sèries, àvia de l'actual Black Mirror.
Per fi vaig trobar els bluray!

Ben content, torno a casa i veig que està només en castellà i anglès. Sense subtítols. D'entrada no m'ho crec, però miro la capsa i, efectivamant:

I aquí s'han quedat, morts de pena. Com veieu, molts encara sense desembolicar.
Personalment, m'agrada veure les pel·lícules en original i amb subtítols, amb algunes excepcions.
Objectiu:
Ja que tinc la sèrie en bona qualitat, seria molt bo tenir-ne els episodis en arxius de vídeo i de passada compartir-los amb aquesta comunitat. A més, es podria rescatar el doblatge al català que, crec, es va fer al seu moment, si encara és possible de recuperar-lo.
Problema:
No tinc coneixements tècnics de ripeig i no tinc cap temps per a aprendre'n ara mateix (amb una criatura de gairebé un anyet és força complicat

Proposta:
Si a algú li vingués de gust d'emprendre aquesta proposta de ripejar els episodis, em comprometo a enviar-li els Bluray per correu! No els faig servir i estan morts de fàstic, ja que no els vull ni en castellà ni en anglès sense subtítols, així que prefereixo trametre'ls a un de vosaltres, que en sabrà treure tot el profit.
Què me'n dieu? Us ve de gust?