Els Borgia, sèrie de 1981
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 1
- Membre des de: dg. ago. 25, 2024 14:57
- Status: Desconnectat
Els Borgia, sèrie de 1981
Hola
He trobat aquesta sèrie molt bona de la BBC-RAI sobre el nostre papa Alexandre VI Borja
https://web.totsrucs.cat/index.php?pagi ... da&id=5612
He baixat el E-mule però no puc descarregar-la
El va penjar l'usuari Veixinacalenta fa 10 anys
Gràcies
Albert
He trobat aquesta sèrie molt bona de la BBC-RAI sobre el nostre papa Alexandre VI Borja
Gràcies
Albert
Re: Els Borgia, sèrie de 1981
Hola indibil1960 !
S'està compartint !
Avui ,m'han baixat 6 episodis i els estic compartint. El usuari que els estava servint, em sembla que era marc69
Algú podria fer res amb això ? The Borgias (1981) BBC....Em surt, This video is currently unavailable to watch in your location
Merci i salut !
S'està compartint !
Avui ,m'han baixat 6 episodis i els estic compartint. El usuari que els estava servint, em sembla que era marc69
Algú podria fer res amb això ? The Borgias (1981) BBC....Em surt, This video is currently unavailable to watch in your location
Merci i salut !
Hola V0ldem0rt ,
Fa un temps vaig baixar-me un programa de la BBC (jubileu de la reina ), i també em passava el mateix, crec que ho vaig solucionar navegant darrera una VPN.
Fa un temps vaig baixar-me un programa de la BBC (jubileu de la reina ), i també em passava el mateix, crec que ho vaig solucionar navegant darrera una VPN.
Salut i sort
Hola Ferriol, merci per la resposta !
No m'he sabut explicar millor Per lo del VPN, no és és per si algú té capacitat "tècnica" per obtenir aquests capítols de Prime.
Moltes gràcies i salut !
V0ldem0rt l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 05, 2024 17:02, en total s’ha editat 1 vegada.
Aaaah!!
No sé si tenim (en teniem) "un mestre" que ho sàpiga fer, que tingui temps o que vulgui ensenyar... Aquí ho deixo
No sé si tenim (en teniem) "un mestre" que ho sàpiga fer, que tingui temps o que vulgui ensenyar... Aquí ho deixo
Salut i sort
Hola indibil 960 !indibil1960 ha escrit: ↑dg. ago. 25, 2024 15:03Hola
Gràcies
Albert
Jo, ja la he completat i estic compartint
Merci veixinacalenta per aquesta vella aportació !
Salut !
-
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
- Ubicació: República catalana
- Status: Desconnectat
Jo ja no la tinc compartint, per raons d'espai. Però, si interessa a ningú, la podria tornar a compartir. Sols ho heu de demanar en aquest mateix fil.
De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.
Pompeu FABRA.