L'hotel zombie (petició)

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Shun_Leon
Entrades: 3
Membre des de: dt. març 21, 2023 3:50
Status: Desconnectat

L'hotel zombie (petició)

#1

Entrada Autor: Shun_Leon » dt. març 21, 2023 4:08

Hola!

Fa varis mesos que porto buscant la serie de dibuixos Hotel Zombie en català. Fins ara he recopilat la següent informació:

- Se que hi ha un fil bastant antic a on hi ha penjats fins al capítol 11 (viewtopic.php?f=2&t=2469&start=15), per part de l'usuari "DaNoNe". La cosa es que fa mesos que els tinc a l'emule per baixar i no hi ha ninguna font.
- A partir de la info del fil sé que es possible que algú tingui la serie completa, en especial els següents usuaris: "Petiso", "xordi", "naroatna". Però no se com contactar amb ells, sóc nou al forum i encara no se ben be si existeix la funció de missatge privat.
- He tractat de buscar una còpia fisica en català pero no la he trobat enlloc. Si algú sap a on comprar els dvds que em faci arribar la info sisplau (de fet vaig comprar els dvds de la sèrie de segona mà, però l'idioma no incloia el català, només el castella i gallec. I jo la vull en català).

Si algú té cap informació sobre com aconseguir-la em faria un gran favor. Moltes gràcies!



Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21198
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: L'hotel zombie (petició)

#2

Entrada Autor: naroatna » dt. març 21, 2023 23:06

Hola, la més cordial benvinguda a TotsRucs!

Doncs he pogut localitzar aquests 11 arxius de la sèrie que va publicar DaNoNe, així que els poso en re-compartició per eMule en resposta a la teva petició.

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!


Autor del tema
Shun_Leon
Entrades: 3
Membre des de: dt. març 21, 2023 3:50
Status: Desconnectat

Re: L'hotel zombie (petició)

#3

Entrada Autor: Shun_Leon » dc. març 22, 2023 10:43

Moltíssimes gràcies! Ja mel's he pogut baixar per l'emule sense problemes =)

Si algú té els que falten, siusplau que m'ho faci saber. La serie sencera són 26 episodis (almenys son els que tinc en dvd físic, idioma castellà).

Salutacions,

Respon