[PETICIÓ... impossible] Rondalles d'arreu d'Europa

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Pilaf
Entrades: 39
Membre des de: dt. juny 14, 2022 15:13
Status: Desconnectat

[PETICIÓ... impossible] Rondalles d'arreu d'Europa

#1

Entrada Autor: Pilaf » dg. gen. 01, 2023 14:08

Hola a tothom i Bon Any!
Comencare fort l'any amb aquesta peticio que imagino que quedara en impossible, tal i com he remarcat a l'assumpte, i es que no crec que hi hagi algu que tingui algun d'aquests mitics contes que TVE-2, en desconexio per Catalunya, emitia majoritariament quan havia d'omplir buits en la programacio. Aquest fet afegeix dificultat a la meva peticio, donat que normalment no s'emitia de forma programada.
Per aquells que no sapiguen de que parlo, faig referencia a antics contes d'aproximadament 5 minuts de durada cadascun, molt antics, amb una animacio fosca, rara i de vegades malrollera, d'antigues llegendes Centroeuropees (recordo que moltes eren Hongares, Txecoslovaques, de l'antiga Yugoslavia, etc). La narracio, en catala i amb una veu amb un to molt greu, era francament bona.

Com he dit, imagino que quedara en no res, pero be, s'acosten els Reis i per demanar, que no sigui.

Moltes gracies!




Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: [PETICIÓ... impossible] Rondalles d'arreu d'Europa

#2

Entrada Autor: Ferriol » dl. gen. 02, 2023 9:03

Hola Pilaf,
Pots fer una cerca pel web de rtve, hi ha coses de la 2 antigues en català, potser tens sort i la màgia del reis et fan un regal... :wink:

https://www.rtve.es/play/buscador/
Salut i sort
Imatge


Autor del tema
Pilaf
Entrades: 39
Membre des de: dt. juny 14, 2022 15:13
Status: Desconnectat

Re: [PETICIÓ... impossible] Rondalles d'arreu d'Europa

#3

Entrada Autor: Pilaf » dl. gen. 02, 2023 12:10

Moltes gracies pel consell, Ferriol. La veritat es que el buscador de TVE2 es limitat pero si mes no he aprofitat per contactar-los a veure si sona la flauta. Com he dit abans, es molt molt molt complicat que es conservin aquests continguts pero provare sort en aquesta direccio.
Altrament he descobert que podria titular-se, originalment, com "European Folk Tales", de 1983, pero no tinc com confirmar-ho. L'any si mes no es en la linia de l'epoca en que es van emetre pero no n'estic segur.
A youtube tambe he trobat algun equivalent, semblant, pero no el que vaig veure a La2 fa una pila d'anys. Es pot buscar sota el nom de "Hungarian Folk Tales" i certament son contes animats, curts, d'antigues llegendes... pero els que van emetre en catala eren mes variats, i de varis paisos.

En fin, seguire investigant i si en trec aigua clara ja ho fare saber.

Respon