[ALTRES] Algú ha dit Just Eat? - Anunci

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
mononucleòsic
Entrades: 3
Membre des de: dc. des. 21, 2022 11:51
Status: Desconnectat

[ALTRES] Algú ha dit Just Eat? - Anunci

#1

Entrada Autor: mononucleòsic » dc. des. 21, 2022 12:01

Bon dia! Sóc nou i aquest és el meu primer missatge al fòrum. Ja sé que no és gaire bonic arribar i demanar, però m'he registrat perque crec que podeu ajudar-me. :roll:

Estic buscant l'anunci de Just Eat on surt la Katy Perry amb la cançoneta traduïda en català: "Algú ha dit Just Eat?". Segur que l'heu vist mil vegades, segurament en castellà.

L'empresa no el té penjat en català al seu canal de YouTube i no aconsegueixo trobar-lo enlloc. Els hi he demanat, però ja sabem com acaben aquestes coses. Em pregunto si, en cap pausa d'alguna captura de qualsevol emissió de TV3, algú ho ha pogut gravar.

M'he llegit les normes del fòrum i crec que on més escau això és aquí, però prego que si no és així m'ho mogueu al fòrum corresponent. Gràcies! :)



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [ALTRES] Algú ha dit Just Eat? - Anunci

#2

Entrada Autor: Petiso » dc. des. 21, 2022 22:42

Doncs tinc moltes captures de TV3 ... Buscaré a veure ei per alguna està per casualitat o per error :-p

Saps algun dia que s'hagi emès, o els períodes que s'ha emès??
Imatge Imatge


Autor del tema
mononucleòsic
Entrades: 3
Membre des de: dc. des. 21, 2022 11:51
Status: Desconnectat

Re: [ALTRES] Algú ha dit Just Eat? - Anunci

#3

Entrada Autor: mononucleòsic » dj. des. 22, 2022 23:32

Ep! Mola! :D

Doncs regirant per llocs que ni sabia que podia regirar he trobat que es va emetre, seguríssim, a una pausa del Joc de cartes del 19 d'octubre.

Suposo que a partir d'aquí es pot acotar una mica més, ja que m'imagino que la campanya va ser llarga i va estar en emissió força temps. Això sí, em sona que actualment ja no s'emet, o com a mínim jo no me l'he trobat quan he posat TV3. :cry:


Autor del tema
mononucleòsic
Entrades: 3
Membre des de: dc. des. 21, 2022 11:51
Status: Desconnectat

Re: [ALTRES] Algú ha dit Just Eat? - Anunci

#4

Entrada Autor: mononucleòsic » dj. des. 29, 2022 2:03

Només vinc a dir que l'he trobat :D

L'usuari de YouTube "Televisió de SML" té pujats al compte diversos blocs de publicitat de TV3 i 8tv, i finalment l'he vist en aquest: https://youtu.be/6aTXXRbweNE

De tota manera, moltes gràcies per l'ajuda! Seguiu així :)

Respon