Petició: Fonts Per Champions 2006

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Sneyk
Entrades: 9
Membre des de: dt. jul. 14, 2020 0:45
Status: Desconnectat

Petició: Fonts Per Champions 2006

#1

Entrada Autor: Sneyk » dg. maig 16, 2021 16:24

Hola! Molt bona tarda. Que hi hà?

M'agradaria preguntar si algú té aquests arxius, per aconseguir fonts per descarregar aquests dies tan bonics per al Barça (Champions 2006) ja que estic intentant tindre molts arxius d'aquest gran dia per el barcelonisme.

Us deixo una captura on surten algunes coses que hi porto ja molts i molts mesos darrere d'ells, pero avui m'ha donat per escriture i bueno, això!

Moltés mercés !

Imatge




Autor del tema
Sneyk
Entrades: 9
Membre des de: dt. jul. 14, 2020 0:45
Status: Desconnectat

Re: Petició: Fonts Per Champions 2006

#2

Entrada Autor: Sneyk » dv. jul. 09, 2021 17:30

Hola! Ho sento si pujo el meu propi missatge, pero es perque volia dir lo seguent per no obrir un altre fil:

Estic intentant trobar arxius/partits de bons i grans dies de glòria vists per TV3 (o Canal33) , ja que m'agrada col.leccionar grans dies, i si son amb previes/posts/partits en català...molt millor que millor..

Tinc una bona col.lecció, i m'agrada poguer parlar amb algú que hi tingui "cosetes" . (jo que sé, també estic buscant la previa i el post partit que van donar a TV3 per la final de la Champions del 2011 a Wembley) per exemple.

Espero algun missatge privat! Moltes mercés!!


gosset.inofensiu
Entrades: 188
Membre des de: ds. març 24, 2012 12:28
Ubicació: Armènia
Status: Desconnectat

Re: Petició: Fonts Per Champions 2006

#3

Entrada Autor: gosset.inofensiu » dc. ago. 25, 2021 14:51

totes les finals de Champions guanyades pel Barça hi són a la mula, i descarreguen bé


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Petició: Fonts Per Champions 2006

#4

Entrada Autor: Ferriol » dc. ago. 25, 2021 17:44

Sneyk ha escrit:
dv. jul. 09, 2021 17:30

Estic intentant trobar arxius/partits de bons i grans dies de glòria vists per TV3 (o Canal33) , ja que m'agrada col.leccionar grans dies, i si son amb previes/posts/partits en català...molt millor que millor..

(jo que sé, també estic buscant la previa i el post partit que van donar a TV3 per la final de la Champions del 2011 a Wembley) per exemple.
Tinc l'inici de Wembley 2011 i... la celebració final... no sé d'on ho vaig treure (ja fa 10 ANYS!!!) i no té molt bona qualitat... ja miraré si tinc algun master.
Salut i sort
Imatge


Autor del tema
Sneyk
Entrades: 9
Membre des de: dt. jul. 14, 2020 0:45
Status: Desconnectat

Re: Petició: Fonts Per Champions 2006

#5

Entrada Autor: Sneyk » dt. ago. 31, 2021 17:24

Ferriol ha escrit:
dc. ago. 25, 2021 17:44
Sneyk ha escrit:
dv. jul. 09, 2021 17:30

Estic intentant trobar arxius/partits de bons i grans dies de glòria vists per TV3 (o Canal33) , ja que m'agrada col.leccionar grans dies, i si son amb previes/posts/partits en català...molt millor que millor..

(jo que sé, també estic buscant la previa i el post partit que van donar a TV3 per la final de la Champions del 2011 a Wembley) per exemple.
Tinc l'inici de Wembley 2011 i... la celebració final... no sé d'on ho vaig treure (ja fa 10 ANYS!!!) i no té molt bona qualitat... ja miraré si tinc algun master.
Em faries un gran favor si em mires si tens el pre-partit i el post-partit (de TV3) .

Se que hi van pujar fa (això, 10 anys) arxius de la prèvia i del post partit (nomès tinc un post-partit de TV3 que desprès del pitet, pasen 35min, però sé que hi ha un post-partit.

Moltès mercés!! :)


Autor del tema
Sneyk
Entrades: 9
Membre des de: dt. jul. 14, 2020 0:45
Status: Desconnectat

Re: Petició: Fonts Per Champions 2006

#6

Entrada Autor: Sneyk » dt. ago. 31, 2021 17:25

gosset.inofensiu ha escrit:
dc. ago. 25, 2021 14:51
totes les finals de Champions guanyades pel Barça hi són a la mula, i descarreguen bé
Hola! No son per les finals, les tinc totes en les millors qualitats, son per els pre-partits, ruas, celebracions, etc ! Grandisims dies que potser mai mes podrem viure...

Respon