viajeros cuatro costa brava
Moderador: Petiso
viajeros cuatro costa brava
Hola, bona tarda.
Ahir per la nit, a la cadena de tv 'la cuatro', varen emetre un documental sobre la costa brava.
El títol complert és: 'Viajeros Cuatro, España sin ir más lejos La Costa Brava', l'hora, crec que va ser sobre les 22:00 ó 22:30 hores.
Per favor, algú el te? en format HD si pot ser.
Moltissimes grácies!
Ahir per la nit, a la cadena de tv 'la cuatro', varen emetre un documental sobre la costa brava.
El títol complert és: 'Viajeros Cuatro, España sin ir más lejos La Costa Brava', l'hora, crec que va ser sobre les 22:00 ó 22:30 hores.
Per favor, algú el te? en format HD si pot ser.
Moltissimes grácies!
Re: viajeros cuatro costa brava
El pots veure online aquí.
De com baixar-te'l, ni idea. Ho he provat amb el youtube-dl + Pa'luego i no funciona per un problema del youtube-dl amb mitele.
https://github.com/ytdl-org/youtube-dl/issues/24624
De com baixar-te'l, ni idea. Ho he provat amb el youtube-dl + Pa'luego i no funciona per un problema del youtube-dl amb mitele.
https://github.com/ytdl-org/youtube-dl/issues/24624
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Gràcies per respondre.
Jo també he provat molts mètodes que hi ha per la xarxa, però cap m'ha funcionat com a tu.
Per això demano si algú per casualitat el té gravat.
Moltes gràcies!
Jo també he provat molts mètodes que hi ha per la xarxa, però cap m'ha funcionat com a tu.
Per això demano si algú per casualitat el té gravat.
Moltes gràcies!
Pots baixar-lo amb Internet Download Manager.
O la següent opció: F12 al navegador, li dones a play i busques el master m3u8. Copies el link de l'm3u8, l'enganxes per exemple al JDownloader2 i ja baixarà.

O la següent opció: F12 al navegador, li dones a play i busques el master m3u8. Copies el link de l'm3u8, l'enganxes per exemple al JDownloader2 i ja baixarà.

Hola, bona nit.
Moltíssimes gràcies, Adrià05, amb el teu mètode, ho he aconseguit!
T'estic molt agraïda, de debò! A més, amb tu he après una cosa més!
Milers de gràcies!
Moltíssimes gràcies, Adrià05, amb el teu mètode, ho he aconseguit!
T'estic molt agraïda, de debò! A més, amb tu he après una cosa més!
Milers de gràcies!

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."