Audios de Star Wars la trilogia Original en Català en màxima qualitat

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

Audios de Star Wars la trilogia Original en Català en màxima qualitat

#1

Entrada Autor: Hakyra » dl. des. 30, 2019 2:58

Bon dia, fa uns dies que m'estic baixant els projectes fets per fans de 4K77, 4K80 i 4K83 i m'agradaria fer un macro projecte per posar els audios en català.

El problema es que necesito els audios en català de les 3 pelis en la màxima qualitat posible (Les de mecanoscrit no em serveixen, ja que estan super mal filtrades i encodificades)

Algú les té en bona qualitat?
Moltísimes gràcies!!


𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃


barrufets
Entrades: 129
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 1:36
Status: Desconnectat

Re: Audios de Star Wars la trilogia Original en Català en màxima qualitat

#2

Entrada Autor: barrufets » dt. gen. 07, 2020 16:26

L'altre dia ho parlava precisament amb el godowk. L'àudio de la trilogia original és el que hi ha
i difícilment millorarà a menys que apareguin noves fonts o TV3 les torni a emetre.
Crec que el pitjor és l'àudio de l''episodi IV, on de vegades els diàlegs no se senten bé perquè la música i els efectes se senten molt més.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

Re: Audios de Star Wars la trilogia Original en Català en màxima qualitat

#3

Entrada Autor: Hakyra » dl. gen. 13, 2020 20:55

És imposible que Tv3 les reemeti, no nomes per el preu sino perque TV3 va doblar la versió original del 1977 (bé, si vols ser mes específic, el edit del 1981 que va posar el titol de "a new hope") i aquesta versió diguem que George Lucas no li vol que ningu la vegi, per tant esta hyper descartat.

Per el que estic veient algú va modificar extensivament el audio del episodi 4 i va adaptar-lo amb els audios del blu-ray al qual queda un mix... extrany personalment no m'agrada massa pero esta força bé la treballada que es va fer.
el problema es que necesitem el source de la grabació i no surt per enlloc XD (I encara es pitjor quan se que jo tenia un .avi amb els audios sense editar...) pero be, de res serveix plorar, toca preguntar a la penya per si algu encara ho guarda.
Moltísimes gràcies per tot!!
𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃

Respon