Priscil·la, Reina del Desert [Emesa a TV3]

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Priscil·la, Reina del Desert [Emesa a TV3]

#1

Entrada Autor: kivar » dt. juny 11, 2019 18:18

Diumenge passat tenia una ressaca descomunal i no vaig recordar programar la peli de la tarda de TV3.
Algú va gravar aquesta pel·lícula?

"Priscil·la, la reina del desert", tres travestis nord-americans viatgen fins a Alice Springs, una societat molt més intolerant amb l'homosexualitat que la de la gran ciutat d'on provenen, disposats a interpretar el xou que han repetit durant el viatge. Emesa diumenge 9 de juny, a les 17.25,"PRISCIL·LA, REINA DEL DESERT" - (The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert), amb Terence Stamp, Hugo Weaving i Guy Pearce. La història de tres travestis que es guanyen la vida com a artistes de cabaret. Un dia els contracten per actuar durant quatre setmanes en un hotel d'Alice Springs, enmig del desert australià. Felicia, Mitzi i Bernardette condicionen un autobús, que bategen amb el nom de Priscil·la, i es llancen a una aventura sorprenent.

És força divertida




lizgon
Entrades: 101
Membre des de: dl. des. 18, 2017 19:29
Status: Desconnectat

Re: Priscil·la, Reina del Desert [Emesa a TV3]

#2

Entrada Autor: lizgon » dc. juny 12, 2019 12:49

Te l'he enviat per missatge privat :wink:

Avatar de l’usuari

Autor del tema
kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: Priscil·la, Reina del Desert [Emesa a TV3]

#3

Entrada Autor: kivar » dc. juny 12, 2019 22:16

Gràcies, nano. Ets un crack.
Ja tinc pla per dissabte nit... si no em desmadre...


Heni
Entrades: 35
Membre des de: dt. ago. 02, 2016 19:53
Status: Desconnectat

Re: Priscil·la, Reina del Desert [Emesa a TV3]

#4

Entrada Autor: Heni » dj. juny 13, 2019 17:29

Hola! Que la podries compartir, si us plau? Estaria interessada també. No sabia ni que l'havien emès. És molt divertida :D haha. Merci!!


lizgon
Entrades: 101
Membre des de: dl. des. 18, 2017 19:29
Status: Desconnectat

Re: Priscil·la, Reina del Desert [Emesa a TV3]

#5

Entrada Autor: lizgon » dj. juny 13, 2019 19:48

Te l'he enviat per missatge privat :wink: , no és un muntatge ni res, només la gravació tallada (d'aquella manera) per treure-li els anuncis, no tinc pensat compartir-la (tal i com està), si algú vol fer un muntatge i compartir-lo se la puc passar, cap problema


Heni
Entrades: 35
Membre des de: dt. ago. 02, 2016 19:53
Status: Desconnectat

Re: Priscil·la, Reina del Desert [Emesa a TV3]

#6

Entrada Autor: Heni » dv. juny 14, 2019 11:39

lizgon ha escrit:
dj. juny 13, 2019 19:48
Te l'he enviat per missatge privat :wink: , no és un muntatge ni res, només la gravació tallada (d'aquella manera) per treure-li els anuncis, no tinc pensat compartir-la (tal i com està), si algú vol fer un muntatge i compartir-lo se la puc passar, cap problema
Moltíssimes gràcies! Jo no sé fer muntatges, però estaria molt bé que algú s'interessés i la muntés, la veritat :) :) . Moltíssimes gràcies, lizgon!!

Respon