Beverly Hills, Dawson's Creek o Tots cinc
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 706
- Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
- Ubicació: Alacant
- Status: Desconnectat
Beverly Hills, Dawson's Creek o Tots cinc
Bon dia,
Porte més de 3 anys descarregant i compartint estes séries, i no aconseguisc descarregar ni 1 kb, per moltes vegades que vos demane, per moltes vegades que vos pregue, per moltes vegades que estic les 24h del dia compartint continguts... I ningú em dóna a mi a canvi.
Per això, com a tots ens agraden els diners, compre la col·lecció completa en DVD a qui em conteste.
Gràcies per l'atenció.
PD: Saque de compartir tots els capítols de estes séries, ja que ningú m'ajuda compartint amb mi.
Saludets.
Porte més de 3 anys descarregant i compartint estes séries, i no aconseguisc descarregar ni 1 kb, per moltes vegades que vos demane, per moltes vegades que vos pregue, per moltes vegades que estic les 24h del dia compartint continguts... I ningú em dóna a mi a canvi.
Per això, com a tots ens agraden els diners, compre la col·lecció completa en DVD a qui em conteste.
Gràcies per l'atenció.
PD: Saque de compartir tots els capítols de estes séries, ja que ningú m'ajuda compartint amb mi.
Saludets.
Re: Beverly Hills, Dawson's Creek o Tots cinc
Confia amb l'esperit del Ruc Nadalenc
Fes.me cas
BH
Fes.me cas
BH
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
-
Autor del tema - Entrades: 706
- Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
- Ubicació: Alacant
Insisteixo. Envieu-me missatge privat i ho negociem. Avise al missatger, li dóne els diners, i va a recollir-ho.
Porte 3 o 4 anys intentant baixar-les i no tinc ni 2 capítols que es continuin.
El ruc nadalenc miraculós fa temps que de mi, se'n va oblidar, així que em toca treure el talonari, i no compartir per eMule, al menys estes séries.
Porte 3 o 4 anys intentant baixar-les i no tinc ni 2 capítols que es continuin.
El ruc nadalenc miraculós fa temps que de mi, se'n va oblidar, així que em toca treure el talonari, i no compartir per eMule, al menys estes séries.
-
- Entrades: 21319
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Primer de tot per moooooolts anys, i Bon Nadal !!
I doncs a veure si vols fer un "darrer" intent acabo de posar a compartir el primer CD que tinc de Berverly Hills, capítols 1x1 a 1x11. El meu ordinador comparteix 24x7x365, i en principi hauries d'atrapar-los sí o sí. Llavors a mida que m'avisis de les descàrregues completades podríem anar fent.
Fins aviat!

I doncs a veure si vols fer un "darrer" intent acabo de posar a compartir el primer CD que tinc de Berverly Hills, capítols 1x1 a 1x11. El meu ordinador comparteix 24x7x365, i en principi hauries d'atrapar-los sí o sí. Llavors a mida que m'avisis de les descàrregues completades podríem anar fent.

Fins aviat!

Moltes gràcies!
-
- Entrades: 77
- Membre des de: dj. gen. 07, 2010 21:18
Hola, fa un dia que tinc tota la sèrie compartida.
Amb el Win10 no he aconseguit obrir els ports de l'emule però hauria de funcionar igualment, encara que fos lentament.
Moltes gràcies a tothom per la feina i per compartir en català per qui ho necessiti.
Amb el Win10 no he aconseguit obrir els ports de l'emule però hauria de funcionar igualment, encara que fos lentament.
Moltes gràcies a tothom per la feina i per compartir en català per qui ho necessiti.
John_Connor ha escrit: ↑dt. des. 25, 2018 3:03Hola, fa un dia que tinc tota la sèrie compartida.
Ja et vaig dir que confiesis amb el Ruc Nadalenc....
Cuidat mestre i disfruta.la

Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase