Interessen pel·lícules en valencià?

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Avatar de l’usuari

Autor del tema
kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: Interessen pel·lícules en valencià?

#16

Entrada Autor: kivar » dt. juny 04, 2019 9:38

Vaig tindre una moguda amb un administrador d'una web. Ell em demanava material, però en el moment que li vaig demanar alguna cosa a canvi: alguna peli a canvi, va posar el crit al cel. No sospite que SAMLUC siga esta persona, n'estic convençut. Es va fer el perfil 1 dia abans. No vol dir la seua identitat, quan jo li he revetlat la meua. Jo amb altres usuaris he compartit sense límits, però NO quan tinc dubtes sobre qui pugues ser. Però ho tinc ben clar, nano... I de mi, no aconseguiràs ni una peli més. La resta d'usuaris podeu estar tranquils.



Avatar de l’usuari

Autor del tema
kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: Interessen pel·lícules en valencià?

#17

Entrada Autor: kivar » dt. juny 04, 2019 9:43

I gràcies a la teua actitut, desconfiaré de la resta d'usuaris que es facen un perfil 1 dia abans, o m'insistisquen molt. Salutacions a la resta. Sabeu que em podeu demanar qualsevol material com hem fet sempre. Jo també podria dir que a la gent se li ha acabat la barra lliure perque tu no has volgut respondre a una pregunta ben fàcil. Anit vaig tindre dubtes de deixar el ordinador encés, perque sabia exactament que eres tú... així que pots donar gràcies, nano. No deuria d'haver mantingut la connexió.

Avatar de l’usuari

luchot
Entrades: 5
Membre des de: dg. maig 28, 2023 15:34
Ubicació: Elda
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: Interessen pel·lícules en valencià?

#18

Entrada Autor: luchot » dg. maig 28, 2023 17:12

Si!!!!

Respon