vida robada
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 385
- Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
- Status: Desconnectat
vida robada
No la té ningú?. Em diu l'amule que no hi ha fonts, desde fa un mes.
Si algú la tingués i la volgués compartir, la podria completar. Si no, esborraré la descàrrega que tinc a mitges. Gràcies.
Si algú la tingués i la volgués compartir, la podria completar. Si no, esborraré la descàrrega que tinc a mitges. Gràcies.
-
torne-m'ho a provar:
Segur que no la té ningú????????????
Els últims Kb em van arribar el 20 de novembre i me'n falten 176 per completar-la.
La va penjar en Xordi però es veu que ja no la té per compartir.
Esperaré dos díes més i l'esborraré, ho sento pels que l'agafaveu de mi.
Els últims Kb em van arribar el 20 de novembre i me'n falten 176 per completar-la.
La va penjar en Xordi però es veu que ja no la té per compartir.
Esperaré dos díes més i l'esborraré, ho sento pels que l'agafaveu de mi.
-
l'esborro
Veig que tinc 102 peticions de Vida Robada però no la puc acabar de completar perque no hi ha fonts completes.
L'he posat en llançament perque us pogueu acabar de descarregar el 73 % que tinc, abans d'esborrar-lo. Potser algun dia algu que la tingui sencera la torni a penjar. Sembla que ara no la té ningú perque m'he esperat gairebé 2 mesos i he fet algunes crides que no han obtingut resposta.
Quan s'acabin les peticions, esborraré aquest fitxer parcial que m'ocupa 700 Mb inútilment.
Sort als que continoareu esperant.
L'he posat en llançament perque us pogueu acabar de descarregar el 73 % que tinc, abans d'esborrar-lo. Potser algun dia algu que la tingui sencera la torni a penjar. Sembla que ara no la té ningú perque m'he esperat gairebé 2 mesos i he fet algunes crides que no han obtingut resposta.
Quan s'acabin les peticions, esborraré aquest fitxer parcial que m'ocupa 700 Mb inútilment.
Sort als que continoareu esperant.
-
-
XOOORDIIIIIIIIIII...
Què, Xordi..., com ho tenim?.
Quan creus que podràs penjar la película?. Jo hi confio perque vas dir que la penjaries però, si et desdius perque veus que no podràs, l'esborrem i en busquem una altra.
Trobo curiós que només la tinguis tu.
Gràcies per la teva bona voluntat.
Quan creus que podràs penjar la película?. Jo hi confio perque vas dir que la penjaries però, si et desdius perque veus que no podràs, l'esborrem i en busquem una altra.
Trobo curiós que només la tinguis tu.
Gràcies per la teva bona voluntat.
-
-
-