Beverly Hills

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso


Autor del tema
Tussa
Entrades: 12
Membre des de: dl. març 11, 2013 1:49
Status: Desconnectat

Beverly Hills

#1

Entrada Autor: Tussa » dl. feb. 02, 2015 2:01

Hola a tots/es , porto ja uns quants anys buscan la serie " Beverly Hills " en Castalà. Sempre em surt aquest fórum, pero TOTS els enllaços que heu anat deixant estan caducats de fa molts anys. Hi ha algu que sigui bona persona que me'ls pugui repujar o alguna altre manera?
Moltes gràcies!!



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Beverly Hills

#2

Entrada Autor: Petiso » dl. feb. 02, 2015 14:10

Benvingut a aquesta la nostra comunitat!

Ja tens l'emule instal·lat?
http://www.emule-project.net/home/perl/general.cgi?l=35

I passat per aquest fil, on segur que t'ajudaran amb les fonts:
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=9&t=7082

PD: Mogut el fil a peticions!
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: Beverly Hills

#3

Entrada Autor: kivar » dl. feb. 02, 2015 21:14

Jo estic compartint 94 capítols, i encara estic buscant-ne...


Autor del tema
Tussa
Entrades: 12
Membre des de: dl. març 11, 2013 1:49
Status: Desconnectat

Re: Beverly Hills

#4

Entrada Autor: Tussa » dc. feb. 04, 2015 2:15

Gràcies per les respostes. Pero tot i així no m'ajuda a veure els LINKS de E2K que teniu compartits. Al apartat Series de la Web porto 1 any esperant de descargar...pero sempre esta en vermell...ningú els te a la carpeta compartida T.T
ja no se que fer xD
Merci

Avatar de l’usuari

lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: Beverly Hills

#5

Entrada Autor: lopere » dc. feb. 04, 2015 9:41

Tussa ha escrit:Gràcies per les respostes. Pero tot i així no m'ajuda a veure els LINKS de E2K que teniu compartits. Al apartat Series de la Web porto 1 any esperant de descargar...pero sempre esta en vermell...ningú els te a la carpeta compartida T.T
ja no se que fer xD
Merci
Pot ser una tonteria, prova el que et dic aquí, que em passava a mi:

- Cliques a l'enllaç del fitxer que hagis triat a la web de TotsRucs (això ja ho deus haver fet)

- Clica al quadret, a dalt, on diu "divideix finestra" a la part de dalt t'han de sortir els que has demanat però que no descarreguen i estan en vermell.
- Mira allà on diu "Estat" i si hi diu "pausat" cliques amb el botó dret del mouse a sobre de "pausat" i et sortirà un desplegable.
- En aquest desplegable cliques a "Reprendre"
- A mi, aleshores em comença a descarregar aquell fitxer, després fas el mateix amb els altres :-O
- Si fas doble clic al nom del fitxer et sortirà a sota la llista de fonts i quina està descarregant-te a tu en aquell moment

Prova-ho i ja em diràs alguna cosa :wink:
Salut!
lopere

Avatar de l’usuari

sandrucheta
Entrades: 506
Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
Ubicació: Barcelona
Status: Desconnectat

Re: Beverly Hills

#6

Entrada Autor: sandrucheta » dv. feb. 06, 2015 14:11

Tussa ha escrit:Gràcies per les respostes. Pero tot i així no m'ajuda a veure els LINKS de E2K que teniu compartits. Al apartat Series de la Web porto 1 any esperant de descargar...pero sempre esta en vermell...ningú els te a la carpeta compartida T.T
ja no se que fer xD
Merci
Holaa!
Per quina temporada i capítol vas?? Jo la tinc sencera, però per problemes d'espai a l'ordinador no la tinc penjada, si em dius per on vas t'ho penjo!


Autor del tema
Tussa
Entrades: 12
Membre des de: dl. març 11, 2013 1:49
Status: Desconnectat

Re: Beverly Hills

#7

Entrada Autor: Tussa » ds. feb. 07, 2015 1:01

lopere ha escrit:
Tussa ha escrit:Gràcies per les respostes. Pero tot i així no m'ajuda a veure els LINKS de E2K que teniu compartits. Al apartat Series de la Web porto 1 any esperant de descargar...pero sempre esta en vermell...ningú els te a la carpeta compartida T.T
ja no se que fer xD
Merci
Pot ser una tonteria, prova el que et dic aquí, que em passava a mi:

- Cliques a l'enllaç del fitxer que hagis triat a la web de TotsRucs (això ja ho deus haver fet)

- Clica al quadret, a dalt, on diu "divideix finestra" a la part de dalt t'han de sortir els que has demanat però que no descarreguen i estan en vermell.
- Mira allà on diu "Estat" i si hi diu "pausat" cliques amb el botó dret del mouse a sobre de "pausat" i et sortirà un desplegable.
- En aquest desplegable cliques a "Reprendre"
- A mi, aleshores em comença a descarregar aquell fitxer, després fas el mateix amb els altres :-O
- Si fas doble clic al nom del fitxer et sortirà a sota la llista de fonts i quina està descarregant-te a tu en aquell moment

Prova-ho i ja em diràs alguna cosa :wink:
Salut!
lopere
Gracies per l'ajuda, pero el problema no es aquest, el probelam es que el arxiu no el te ningú a la carpeta amb aquell enllaç. El que s'ha de fer es tornar a linkejar el link 2K a algú que tingui el archiu a la carpeta compartida.
Mercii


Autor del tema
Tussa
Entrades: 12
Membre des de: dl. març 11, 2013 1:49
Status: Desconnectat

Re: Beverly Hills

#8

Entrada Autor: Tussa » ds. feb. 07, 2015 1:02

sandrucheta ha escrit:
Tussa ha escrit:Gràcies per les respostes. Pero tot i així no m'ajuda a veure els LINKS de E2K que teniu compartits. Al apartat Series de la Web porto 1 any esperant de descargar...pero sempre esta en vermell...ningú els te a la carpeta compartida T.T
ja no se que fer xD
Merci
Holaa!
Per quina temporada i capítol vas?? Jo la tinc sencera, però per problemes d'espai a l'ordinador no la tinc penjada, si em dius per on vas t'ho penjo!
Merci per la resposta, No tinc RES descarregat...i aquest forum es la única solució que he trobat... Pero els Links estan buits...amb aquells links e2k no corresponen a la carpeta compartida que teniu actualment. Per aixó m'indica que ningú te els archius.
Merci


Autor del tema
Tussa
Entrades: 12
Membre des de: dl. març 11, 2013 1:49
Status: Desconnectat

Re: Beverly Hills

#9

Entrada Autor: Tussa » ds. feb. 07, 2015 1:05

En aquest link podreu veure el exemple, no es error de programa ni de ports...es que simplement ningú te el archiu a la carpeta.

[url]http://gyazo.com/7503686bd5d85ab12ba73a73ddd2593b[/url]

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Beverly Hills

#10

Entrada Autor: Petiso » ds. feb. 07, 2015 1:11

Quin programa fas servir per descarregar??

PD: Justament és el que t'està oferint l'amiga sandrucheta .... que li diguis quins capítols t'estàs baixant per tornar-los a compartir!
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

sandrucheta
Entrades: 506
Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
Ubicació: Barcelona
Status: Desconnectat

Re: Beverly Hills

#11

Entrada Autor: sandrucheta » ds. feb. 07, 2015 17:23

Tussa ha escrit:
sandrucheta ha escrit:
Tussa ha escrit:Gràcies per les respostes. Pero tot i així no m'ajuda a veure els LINKS de E2K que teniu compartits. Al apartat Series de la Web porto 1 any esperant de descargar...pero sempre esta en vermell...ningú els te a la carpeta compartida T.T
ja no se que fer xD
Merci
Holaa!
Per quina temporada i capítol vas?? Jo la tinc sencera, però per problemes d'espai a l'ordinador no la tinc penjada, si em dius per on vas t'ho penjo!
Merci per la resposta, No tinc RES descarregat...i aquest forum es la única solució que he trobat... Pero els Links estan buits...amb aquells links e2k no corresponen a la carpeta compartida que teniu actualment. Per aixó m'indica que ningú te els archius.
Merci
Holaa!
Pujats els cinc primers de la primera temporada, i en llançament! Quan els baixis avisa i aniré pujant més! Un consell: baixa capítols d'un en un, així les fonts no s'han de dividir!

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: Beverly Hills

#12

Entrada Autor: Laithenea » dl. feb. 09, 2015 11:34

Jo no els tinc tots ni molt menys, però uns 80 els estic compartint a l'emule, inclosa la primera temporada.
Així que suposant que comencis pel principi, també m'hauries de veure com a font ;)


LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: Beverly Hills

#13

Entrada Autor: LoFt » ds. feb. 21, 2015 20:10

Bona vesprada,a veure jo potser us puc ajudar
kins capituls busqueu?
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase

Avatar de l’usuari

sandrucheta
Entrades: 506
Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
Ubicació: Barcelona
Status: Desconnectat

Re: Beverly Hills

#14

Entrada Autor: sandrucheta » dl. març 23, 2015 15:27

LoFt ha escrit:Bona vesprada,a veure jo potser us puc ajudar
kins capituls busqueu?
Pel que sembla, buscaven des del primer episodi, jo tinc penjats els 5 primers i no hi ha cap petició... Així que ni idea...


Autor del tema
Tussa
Entrades: 12
Membre des de: dl. març 11, 2013 1:49
Status: Desconnectat

Re: Beverly Hills

#15

Entrada Autor: Tussa » dl. març 23, 2015 23:25

Bones a tots de nou. Necessitaria TOTA la série en Català ! Desde el principi. no tinc RES.

El Emule ja no és un programa gaire utilitzat i no va gaire bé. Necessitaria una alma caritativa que ho linki amb un TORRENT i si te fibra ótpica que ho penji amb links desde MEGA.
Algu em podría ajudar?

Moltiiiiisimes gràcies!! :D

Respon