Super 3: el musical (05-01-2015)
Moderador: Petiso
Super 3: el musical (05-01-2015)
Hola a tots. Aprofito, primer de tot, per presentar-me i agrair la gran feina que feu compartint material en català. Fa moltíssim temps que us segueixo. Enhorabona!
El dia 5 de gener a la tarda van fer el musical del club super 3 per TV3. Hi ha algú que el tingui i el pugui compartir?
Gràcies!
El dia 5 de gener a la tarda van fer el musical del club super 3 per TV3. Hi ha algú que el tingui i el pugui compartir?
Gràcies!
Re: Super 3: el musical (05-01-2015)
Genial! Si és HD millor, però sino també està bé.
Moltes gràcies Petiso
Moltes gràcies Petiso

Pos hi tinc un error a la captura
Al HD hi ha un petit salt ......
r5004, no el tindràs pas?

No el vaig capturar...Petiso ha escrit:...

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

He vist que per casualitat se'm va gravar però no sencer. Tinc els primers 40 minuts en HD.
Petiso, la part final la tens correctament? Si m'ho pots passar d'alguna manera ja faria jo el muntatge juntament amb el que jo tinc, i ho comparteixo.
Petiso, la part final la tens correctament? Si m'ho pots passar d'alguna manera ja faria jo el muntatge juntament amb el que jo tinc, i ho comparteixo.
Si, l'error el tinc al minut 26 mes menys (si no recordo malament).
Et passo al captura
Et passo al captura

Compartit. Espero que estigui tot correcte.
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=7&t=19745
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=7&t=19745
Hola hi ha posibilitats de poderlo descarregar d'alguna manera? mega diu que no esta disponible, i emule ningu el te.
Moltes gracies
Moltes gracies