casats i amb fills

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
geltrunenc
Entrades: 138
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 7:43
Ubicació: Vilanova i La Geltrú
Status: Desconnectat

casats i amb fills

#1

Entrada Autor: geltrunenc » dt. oct. 30, 2007 11:59

fa mesos que estic connectat amb l'emule v0.48a i no trobo cap ni una font ni tan sols troba a radagast que es l'unic que te tots els capitols, estic compartint tots els capitols que tinc, i res de res, hi ha alguna rao o es que ningun els comparteix? si algu em pot donar una resposta ho agraire, salut i adeu



Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: xordi » dt. oct. 30, 2007 12:04

Hola geltrunenc, et moc el post a peticions, ja que és una petició de fonts.

Quins són els episodis que no tenen fonts? O quina temporada estas baixant.

Avatar de l’usuari

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01
Status: Desconnectat

Re: casats i amb fills

#3

Entrada Autor: Radagast » dt. oct. 30, 2007 15:17

geltrunenc ha escrit:fa mesos que estic connectat amb l'emule v0.48a i no trobo cap ni una font ni tan sols troba a radagast que es l'unic que te tots els capitols, estic compartint tots els capitols que tinc, i res de res, hi ha alguna rao o es que ningun els comparteix? si algu em pot donar una resposta ho agraire, salut i adeu
Hola geltrunenc,
no tinc tots els capitols, em falten de la temporada 6 i 7, encara que em sembla que entre el Xordi i jo els tenim tots.
He estat fora un parell de mesos i ara mateix tinc un problema amb el disc dur que utilitzo per l'emule, per aixo no em trobaras de moment a l'emule.

Encara que durant un temps no hi seré gaire actiu (la meva dona ha d'obtenir la residencia, etc...), tant punt hagi solucionat el tema del disc dur el meu emule hi sera 24 hores al dia funcionant com abans :)
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge


Autor del tema
geltrunenc
Entrades: 138
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 7:43
Ubicació: Vilanova i La Geltrú
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: geltrunenc » dc. oct. 31, 2007 0:46

Primer perdo per l'equivocacio, estava baixant les temporades 9 i 10 i alguns capitols de l'11
xordi ha escrit:Hola geltrunenc, et moc el post a peticions, ja que és una petició de fonts.

Quins són els episodis que no tenen fonts? O quina temporada estas baixant.

Respon