Mar de Fons

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
mire_hire
Entrades: 6
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 13:52
Status: Desconnectat

Mar de Fons

#1

Entrada Autor: mire_hire » dt. nov. 07, 2006 14:37

Hola!
m'agraderia que em contestes en Deivitustei...
veig que a l'emule hi han tots els capitols emessos de mar de fons!
estic molt agraida sincerament!

voldria saber si els continuaras penjant a lemule...ja que em torno boja per tenir tots els capitols guardats....

FINALMENT voldria agrair tot aixo que fas! ja que no treus cap benefici en penjarlus a lemule..pero gent com jo teta molt molt agraida!

gracias!

I ENDAVANT AM AQUESTA WEB!!!!!!!!!


PD: ah! soc novata i no se com funiona gaire..en lapartat on posa series, programes de tv, pelicules...hi ha alguna manera per veure akestes series? o no es pot????

espero la resposta atentament!
muaaaaa



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Mar de Fons

#2

Entrada Autor: Petiso » dt. nov. 07, 2006 14:47

mire_hire ha escrit:........
I ENDAVANT AM AQUESTA WEB!!!!!!!!!

PD: ah! soc novata i no se com funiona gaire..en lapartat on posa series, programes de tv, pelicules...hi ha alguna manera per veure akestes series? o no es pot????

espero la resposta atentament!
muaaaaa
Grácies pels anims, esperem que funcioni :-p

Pel que fa a la pregunta, doncs totes les sèries i pel·lícules que hi han a la web/fòrum, estan per baixar del emule. Així que si les vols veure, les hauràs de baixar.

Adèu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: DeivitTustei » dt. nov. 07, 2006 18:59

Ep! Doncs molts gràcies :D . No és veritat que no hi guanyem res, hi guanyem el vostre agraïment :lol: . No, de debò, per part meva és un hobby que tinc això de col·leccionar series i n'hi ha moltes que si no te les fas tu mateix, no les trobaries enlloc. I ja posats, doncs compartir-les no costa res! :lol: .

Pel que fa a Mar de fons, continuaré penjant tota la serie (si no passa cap desgràcia com la que li va passar al meu HD quan feia Dallas :lol: ). I no crec que es perdi cap capítol perquè en xordi sempre està a la guait per substituïr-me si jo tinc algun problema!.
Imatge

Respon