Fonts Porca Misèria
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 68
- Membre des de: dg. juny 14, 2009 20:42
- Status: Desconnectat
Fonts Porca Misèria
Hola,
fa temps vaig començar a baixar Porca Misèria i em vaig encallar a la 3a temporada, de moment només he pogut descarregar el 2 i 3 dels 4 primers capítols.
Algú la pot torna a penjar? Tinc les 2 primeres temporades, si falten fonts aviseu q les vaig haver de posar en dvd x fer neteja del disc dur...
gràcies!
fa temps vaig començar a baixar Porca Misèria i em vaig encallar a la 3a temporada, de moment només he pogut descarregar el 2 i 3 dels 4 primers capítols.
Algú la pot torna a penjar? Tinc les 2 primeres temporades, si falten fonts aviseu q les vaig haver de posar en dvd x fer neteja del disc dur...
gràcies!
-
- Entrades: 52
- Membre des de: dt. abr. 30, 2013 18:29
- Ubicació: Baix Llobregat
Re: Fonts Porca Misèria
Hola,
estic intentant baixar la primera temporada però els episodis 5, 6, 8, 9, 10, 11 i 12 no tenen fonts.
Pots fer de font?
Moltes gràcies.
estic intentant baixar la primera temporada però els episodis 5, 6, 8, 9, 10, 11 i 12 no tenen fonts.
Pots fer de font?
Moltes gràcies.
lalala, ja t'he possat els capítols que demanaves i els estic compartint en llançament.
Avisa'm quan els hagis completat, que els eliminaré i així guanyaré espai al disc dur.
Per cert, si tinguesis documentals de l'sputnik o el "Sopa de Cabra - Homenatge a El Club (DVBRip by DeivitTustei)", t'agrairia una ajudeta (a tu i a tothom en general).
Avisa'm quan els hagis completat, que els eliminaré i així guanyaré espai al disc dur.
Per cert, si tinguesis documentals de l'sputnik o el "Sopa de Cabra - Homenatge a El Club (DVBRip by DeivitTustei)", t'agrairia una ajudeta (a tu i a tothom en general).
-
Gràcies Davitet, ja tinc tots els episodis de la 1a temporada, menys el primer que el vaig veure a tv3 a la carta i l'he posat a baixar fa poc però acabarà aviat.
Probablement quan llegeixis això podràs deixar de compartir.
Pel que fa als documentals que esmentes, no els tinc però a veure si ho llegeix algú...
Probablement quan llegeixis això podràs deixar de compartir.
Pel que fa als documentals que esmentes, no els tinc però a veure si ho llegeix algú...
-
Al final l'episodi 1x01 no ha acabat de baixar. Està al 94% i ja no té més fonts. Veig també que la segona temporada no té fonts, pràcticament, només els episodis 2 i 3 en tenen una. Si algú pot "sembrar" li ho agrairia, perquè no n'he trobat ni el DVD.
Ja t'he possat a compartir l'1x1 en llançament.
Confirma'm si us plau si puc eliminar els anteriors i també quan acabis amb l'1x1.
Salut.
Confirma'm si us plau si puc eliminar els anteriors i també quan acabis amb l'1x1.
Salut.
-
Pots eliminar els anteriors, si vols. L'1x1 es va baixant, de moment porta el 95,9%. T'aviso quan estigui.
Si algú pot posar la 2a temporada, estaria molt bé.
Gràcies,
salut
Si algú pot posar la 2a temporada, estaria molt bé.
Gràcies,
salut
-
Ja ha acabat l'episodi 1x1. Ja pots recuperar l'espai al teu disc dur. Gràcies per compartir-lo fins ara.
salut
salut
-
La 2a temporada té problemes de fonts, en particular, els fitxers següents no han estat mai vistos complets:
- 2x07, estic al 86.1%
- 2x10 estic al 24.8%
- 2x13, al 0%, aquest sí que és preocupant.
En molts fitxers estic entre el 80% i el 90% però les fonts són tan poques que està complet a estones i incomplet a estones.
Si algú pot penjar els fitxers, no els haurà de tenir gaire estona perquè els acabaré de baixar relativament ràpid i faré de font.
Moltes gràcies.
- 2x07, estic al 86.1%
- 2x10 estic al 24.8%
- 2x13, al 0%, aquest sí que és preocupant.
En molts fitxers estic entre el 80% i el 90% però les fonts són tan poques que està complet a estones i incomplet a estones.
Si algú pot penjar els fitxers, no els haurà de tenir gaire estona perquè els acabaré de baixar relativament ràpid i faré de font.
Moltes gràcies.
Hola,
Jo la segona i tercera temporada no les tinc. De fet, me les baixaré de tu.
Gràcies.
Jo la segona i tercera temporada no les tinc. De fet, me les baixaré de tu.
Gràcies.
-
Doncs a menys que algú s'animi i comparteixi els episodis 2x11 i 2x13 no la tindrem completa la segona temporada.
-
Autor del tema - Entrades: 68
- Membre des de: dg. juny 14, 2009 20:42
ostres! feia dies que no entrava al fòrum i no havia vist les vostres peticions!
Espero que us els pogueu descarregar ara, aviam si em trobeu pq no sé per quins set sous ara no tinc id alta i no sé si això em convertirà en invisible x vosaltres...

Espero que us els pogueu descarregar ara, aviam si em trobeu pq no sé per quins set sous ara no tinc id alta i no sé si això em convertirà en invisible x vosaltres...

-
Doncs aparentment, si el teu usuari d'emule és rosencratz, no et trobem. Els fitxers sense fonts continuen sense fonts.Tindràs id baixa perquè no tindràs oberts els ports, suposo.
-
- Entrades: 21319
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Doncs ara mateix us veig a tots dos lalala i rosencratzi també a un parell de usuaris que tenen complet el 2x11 i encara a un parell més descarregant. Alhora ja tinc el 2x13 100% i a punt de completar el 2x11 també, els dos els vaig posar a baixar arrel de la vostra petició per si podia donar un cop de mà.
Fa uns dies vaig provar de canviar la llista IP Filter constatant una vegada més que segons de quin lloc l'estires aquesta llista es perden de vista i/o es retroben, fonts, amics i usuaris. Ho comento per un si de cas fos que us pogués passar quelcom semblant.
Fins aviat!
Fa uns dies vaig provar de canviar la llista IP Filter constatant una vegada més que segons de quin lloc l'estires aquesta llista es perden de vista i/o es retroben, fonts, amics i usuaris. Ho comento per un si de cas fos que us pogués passar quelcom semblant.
Fins aviat!

Moltes gràcies!
-
Gràcies a tots per compartir. Ara mateix només el 2x10 dóna problemes. L'he vist complet alguna vegada, però ara mateix no té cap font i només estic al 28.6%. Els altres ja els tinc
menys el 2x13, però aquest té 5 fonts (i dos d'ells són "coneguts") i va fent.
Ja queda menys.
Salut.
menys el 2x13, però aquest té 5 fonts (i dos d'ells són "coneguts") i va fent.
Ja queda menys.
Salut.