Peticions i oferiment

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
sergihese
Entrades: 8
Membre des de: ds. gen. 19, 2013 11:23
Status: Desconnectat

Peticions i oferiment

Entrada Autor: sergihese » dl. gen. 28, 2013 18:07

· Primer de tot, vull tornar a dir que si necessiteu algú que gravi a qualitat no-hd, estic disposat a fer-ho, només falta que hem digueu que voleu que gravi, i què he de fer una vegada ho he gravat i jasta.

· Després voldria demanar-vos, a aquells que tingueu les següents series, que les fiqueu a compartir perque es descarreguen bastant lentament, i no es problema de l'emule ni banda ampla, es problema de poques fonts:
- Yu-yu Hakusho
- Plats Bruts
- Bola de Drac Z Kai

· M'agradaria saber si, el que ho fa, podria gravar la serie de KMM (Kubala, Moreno i Manchón) en HD, ja que m'agrada veure les coses en HD. De totes formes no te gaire importancia sempre i quan ho pugui veure.

· I per últim, dir que actualitzaré la meva firma i ficaré les series que tinc, i si en voleu alguna o necessiteu més fonts a l'emule, m'ho podeu dir per aquí o per privat, i u ficaré a compartir, ja que no puc ficar tot el que tinc a compartir.

Gràcies a tots els que heu fet creixer aquest forum, i jo intentaré ajudar en tot el que pugui per que segueixi creixent!
:)

Si necessiteu fonts aviseume!
Series que tinc.
Series que estic descarregant.

Castle (T1-T5) DUAL CAS/ANG (HD-720p)
KMM (T1-T2)
Plats Bruts (T1-T6)
Bola de Drac Z Kai (HD) (Fins al capítol 5)
Yu Yu Hakusho (Fins al capitol 10)

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19

Re: Peticions i oferiment

Entrada Autor: MetalHead » dl. gen. 28, 2013 22:33

sergihese ha escrit: · M'agradaria saber si, el que ho fa, podria gravar la serie de KMM (Kubala, Moreno i Manchón) en HD, ja que m'agrada veure les coses en HD. De totes formes no te gaire importancia sempre i quan ho pugui veure.
Ja l'han pujat: http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... ie&id=3050
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Autor del tema
sergihese
Entrades: 8
Membre des de: ds. gen. 19, 2013 11:23

Re: Peticions i oferiment

Entrada Autor: sergihese » dt. gen. 29, 2013 12:37

MetalHead ha escrit:
sergihese ha escrit: · M'agradaria saber si, el que ho fa, podria gravar la serie de KMM (Kubala, Moreno i Manchón) en HD, ja que m'agrada veure les coses en HD. De totes formes no te gaire importancia sempre i quan ho pugui veure.
Ja l'han pujat: http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... ie&id=3050
Sisi, això ja ho tinc, em referia si estava en HD, es a dir, en format .mkv.
Gracias de totes formes ;)
Si necessiteu fonts aviseume!
Series que tinc.
Series que estic descarregant.

Castle (T1-T5) DUAL CAS/ANG (HD-720p)
KMM (T1-T2)
Plats Bruts (T1-T6)
Bola de Drac Z Kai (HD) (Fins al capítol 5)
Yu Yu Hakusho (Fins al capitol 10)

Respon