Tinc alguns AC3 en català per aquí, de pel·lícules com ara cars, scoop, the queen, el pianista, "abierto hasta el amanecer", happy feet i algun més que ara no recordo. Si no s'han muntat aquestes pel·lícules i algú en vol fer el muntatge, jo li podria passar l'àudio, el qual en tots els casos és en 5.1 excepte en cars que es un 2.0, diria. Doncs això, si interessa dieu-ho i l'extrec i el pujo.
Brit.
[OFERTA] Àudios
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 32
- Membre des de: dc. jul. 04, 2007 17:12
- Status: Desconnectat
-
- Entrades: 997
- Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
- Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
- Status: Desconnectat
Re: [OFERTA] Àudios
Sobre aquests audios,, entenc que deus tenir les pel.lícules originals.. o si no quin sentit tindria tenir els ac3.. (no caldria fer muntatge.. si no un dvdrip de la pel.lícula..)BritishSteel ha escrit:Tinc alguns AC3 en català per aquí, de pel·lícules com ara cars, scoop, the queen, el pianista, "abierto hasta el amanecer", happy feet i algun més que ara no recordo. Si no s'han muntat aquestes pel·lícules i algú en vol fer el muntatge, jo li podria passar l'àudio, el qual en tots els casos és en 5.1 excepte en cars que es un 2.0, diria. Doncs això, si interessa dieu-ho i l'extrec i el pujo.
Brit.
... en referència a "abierto hasta el amanecer". o "obert fins la matinada" hi ha un DVDRip a:
http://www.tintaxina.net/comparteix/review.php?sid=1
també he trobat un ratdvd amb els tres idiomes a:
http://www.tintaxina.net/comparteix/review.php?sid=3776
i també amb el cercador de l'emule es pot trobar els vobs amb els tres idiomes spa-eng-cat..
Les altres també estan penjades.. si no recordo malament "Happy Feet" per en Teucre, Cars per mi mateix.. "Scoop" per Amirro, també "The Queen" per Teucre..
El Pianista buscant per l'Emule només he trobat una font d'un DVDRip català...
PD: Si tens algun àudio gravat de la TV, TDT o VHS el qual no s'hagi fet el muntatge DVD+TDT, DVD+TV o DVD+VHS podria ser interessant.. de totes maneres gràcies per l'oferiment...